Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

voldtektsmann på samme kanal...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen sier til meg at jeg må fjerne vennelisten min pga han, noen tipser meg å late som ingenting. Jeg tenkte på å blokkere han, men hvis jeg blokkerte han kan han lage en annen profil sa noen, og se derfra, og få reaksjoner utfra at han oppdager at han er blokkert.

 

Jeg har fjernet vennelisten fra utsiden, og all info, føler det er rett valg. Grøss Grøss... ble kald i kroppen av å oppdage at han hadde kommet inn der....

Lenke til kommentar

Nei , han har aldri litt straffet for handlingen, og heller aldri saksøkt for dette. I forbindelse med en annen rettslig sak, der han gikk til sak mot meg, ønsket jeg å ta det opp, men ville aldri bli trodd. Nå har han nettopp fått facebook. Det er en stund siden dette skjedde, og jeg er veldig usikker på om han fortsatt kan gjøre ting vanskelig for meg igjen, eller om han har lagt alt bak seg. Mannen er kald tvers igjennom, utfra hvordan jeg kjenner han, og jeg er veldig redd for at han lagde denne facebooken for å finne på et "sprell" på en eller annen måte. Han har lagt ut vennelisten sin selv, og har en annen som også har vært veldig urimelig mot meg på vennelisten. Jeg skjønner ikke hvorfor han la ut listen sin på denne måten, siden han vet at det ville gjøre meg forferdelig av å se den andre personen innpå listen hans. Jeg mistenker dette for å være for å provosere nok en gang, det er han ekspert til. Jeg velger å late som ingenting, og regne med på at han vil slutte å plage meg igjen. Har ikke blokkert han, og bare lar det ligge, og håper på det beste. Fyren bor tross alt på andre siden av landet.

Lenke til kommentar

Nei , han har aldri litt straffet for handlingen, og heller aldri saksøkt for dette. I forbindelse med en annen rettslig sak, der han gikk til sak mot meg, ønsket jeg å ta det opp, men ville aldri bli trodd. Nå har han nettopp fått facebook. Det er en stund siden dette skjedde, og jeg er veldig usikker på om han fortsatt kan gjøre ting vanskelig for meg igjen, eller om han har lagt alt bak seg. Mannen er kald tvers igjennom, utfra hvordan jeg kjenner han, og jeg er veldig redd for at han lagde denne facebooken for å finne på et "sprell" på en eller annen måte. Han har lagt ut vennelisten sin selv, og har en annen som også har vært veldig urimelig mot meg på vennelisten. Jeg skjønner ikke hvorfor han la ut listen sin på denne måten, siden han vet at det ville gjøre meg forferdelig av å se den andre personen innpå listen hans. Jeg mistenker dette for å være for å provosere nok en gang, det er han ekspert til. Jeg velger å late som ingenting, og regne med på at han vil slutte å plage meg igjen. Har ikke blokkert han, og bare lar det ligge, og håper på det beste. Fyren bor tross alt på andre siden av landet.

 

 

Skriv navn og hvor han bor. Kansje noen i tråden her er fra samme landsdel, og kan "besøke" ham. Håper du har det greit forresten :)

Lenke til kommentar

Nei , han har aldri litt straffet for handlingen, og heller aldri saksøkt for dette. I forbindelse med en annen rettslig sak, der han gikk til sak mot meg, ønsket jeg å ta det opp, men ville aldri bli trodd. Nå har han nettopp fått facebook. Det er en stund siden dette skjedde, og jeg er veldig usikker på om han fortsatt kan gjøre ting vanskelig for meg igjen, eller om han har lagt alt bak seg. Mannen er kald tvers igjennom, utfra hvordan jeg kjenner han, og jeg er veldig redd for at han lagde denne facebooken for å finne på et "sprell" på en eller annen måte. Han har lagt ut vennelisten sin selv, og har en annen som også har vært veldig urimelig mot meg på vennelisten. Jeg skjønner ikke hvorfor han la ut listen sin på denne måten, siden han vet at det ville gjøre meg forferdelig av å se den andre personen innpå listen hans. Jeg mistenker dette for å være for å provosere nok en gang, det er han ekspert til. Jeg velger å late som ingenting, og regne med på at han vil slutte å plage meg igjen. Har ikke blokkert han, og bare lar det ligge, og håper på det beste. Fyren bor tross alt på andre siden av landet.

 

 

Skriv navn og hvor han bor. Kansje noen i tråden her er fra samme landsdel, og kan "besøke" ham. Håper du har det greit forresten :)

Og du er sikker på at noe har skjedd? Uansett er dette oppfordring til ulovelige handlinger. Har det skjedd noe bør TS gå til anmeldelse hos politiet.

 

Etter det som står skrevet så hadde ikke TS planer om å anmelde vedkommende før han gikk til sak mot henne om noe annet.

 

Ellers til TS; hvorfor skal du nå gå inn på hans venneliste? Tror du virkelig at han er på FB for å provosere deg?

Endret av Illuminatum
Lenke til kommentar

At han ikke har gjort vennelisten sin usynlig, er neppe noe du trenger bekymre deg over. Han har neppe LATT VÆRE å gjøre den usynlig fordi han VIL at du skal se hvem vennene hans er. At du skal bli rystet av å se hvem han har som venner, er vel neppe noe han kan regne med...

 

For øvrig vil jeg minne om at vi kun har trådstarters ord for at hun ble voldtatt. Hva som faktisk har skjedd, vet vi ingenting om. Å komme med utsagn om "besøk" og hacking er uansett noe man burde holde seg for god til. Det blir bare umodent.

 

Trådstarter: Det var antagelig en annen fyr enn han som har forbudt deg å kontakte ham noe mer..? (Ref. tråd på jussforumet.) Hvis ikke, bør du holde deg unna på facebook også..

 

Kan avslutte med at jeg håper du har det bra, jeg og. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...