Gå til innhold

Guide: Slik får du Spotify på mobilen


Anbefalte innlegg

men du fisker kanskje etter en mulighet til å si at lydkvaliteten er såpass dårlig i telefon eller headset så man like gjerne kan bruke lossy encoding?

Sjansen for at man har en telefon OG headset som (mens man er på farten) forsvarer FLAC som format er vanligvis forsvinnende liten, ja. Når du i tillegg kom med en usaklig OT-kommentar, er det ikke galt å "fiske" etter lite stikk, synes jeg. ;)

 

007CD: Teller på knappene jeg og. I tillegg til ECM som ble brte nylig, blir flere og flere småartistrer også borte, uten at jeg vet hvilke selskaper de tilhører.

 

Jeg skjøner at de ønsker å gjøre et "statement", men f.eks. ECM har mye musikk du ikke akkurat kan få tak i lovlig på enkel måte, unntatt kanskje fra lossy nedlastningssider (iTunes ikke et alternativ, aner ikke om de er der heller.) og flere av småartistene finnes ikke den lokal platebutikken eller noen av de større nettsjappene.

 

Det eneste de fleste oppnår, er at jeg i stedet laster ned musikken deres fra what.cd, og det får de jo ikke noe penger for i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt både Spotify og Wimp i perioder. Dog faller jeg alltid tilbake til nettradioer. F.eks nå har jeg 3 måneder gratis Wimp som plaster for kluss, men stusser enda på hva jeg egentlig skal med tjenesten. Ikke funker AndroidWimp skikkelig med bluetoothdings heller.

 

Hadde gjerne betalt en hundrings måneden for å ha kanalene på SomaFM kombinert med en mulighet til å klikke en knapp når ei godlåt spilles og legge den til i en offline playlist.

 

Finner ca. 25-50% av musikken jeg leter etter på hver av tjenestene, og ofte vil jeg bare "Press play on tape" uten å måtte tenke for mye over nøyaktig hvilkei låt fra hvilket band jeg vil høre på. "Surprise me".

Lenke til kommentar
Slik får du Spotify på mobilen Android/Iphone

 

Kan dere ikke vennligst begynne å se mangfoldet i mobiltelefon-OS snart? Det gjelder spilltestene deres også. Det finnes faktisk noe annet enn Android/Iphone også.

Slik får du Spotify på mobilen iPhone/Android/Windows Phone/Symbian/Palm mener du vel?

Nei, jeg ser kun Wimp for Android/Iphone i artikkelen og en kommentar om at hvis man har vindustelefon eller Symbian så er man begrenset til spotify. Palm er ikke nevnt i det hele tatt. Det er heller ikke WebOS eller Bada. Det står heller ikke hvilke Symbian-OS som støttes.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser kun Wimp for Android/Iphone i artikkelen og en kommentar om at hvis man har vindustelefon eller Symbian så er man begrenset til spotify. Palm er ikke nevnt i det hele tatt. Det er heller ikke WebOS eller Bada. Det står heller ikke hvilke Symbian-OS som støttes.

 

Artikkelen tar for seg hvordan man får Spotify på mobilen (og WiMP), jeg er ganske så sikker på at 1-2-3 oppskriften dekker de aller fleste nevnte mobil-OS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...