Gå til innhold

Asus U31F-RX006V - Godt kjøp?


eskhyo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har behov for en ny bærbar PC jeg kan ta med på skolen med god batteritid som er stillegående og ikke altfor stor. Den må i tillegg ha god ytelse og kunne spille av 1080p video gjennom HDMI slik at jeg kan koble den til TVer.

 

Jeg har muligheten til å kjøpe Asus U31F-RX006V for 5195,-. Her er link til PCen:

http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=179005&model=&salg

 

Er dette et godt kjøp og tror dere den passer for meg?

 

-eskhyo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det er mange som har fått tilbud på akurat denne pc'n i dag. Både samboeren og jeg fikk denne mailen i dag :

 

 

Kjære kunde.

 

 

Vi setter pris på deg som vår kunde, og i den anledning ønsker vi å gi deg og din bedrift et ekstra ordinært tilbud på en bærbar pc fra Asus.

Dette er en ”spesialservice”, og gjelder kun denne ene gangen!

 

Maskinen det gjelder heter Asus U31F-RX006V

 

http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=179005&model=&salg

 

Dette er en 13,3” med Intel Core I3. Maskinen har hele 500GB harddisk og 4GB minne. Den er også utstyrt med HDMI. En populær maskin!

 

Veil pris er kr 5995.- (4796 eks mva)

Din pris i dag er kun kr 4995.- (3996 eks mva)

 

 

NB: pga den lave prisen, kan du ikke bestille denne på web. Du må sende meg en mail med kundenr eller navn og adresse så setter jeg opp bestillingen for deg.

 

Tilbudet gjelder så langt lageret rekker.

 

 

 

 

Vennlig hilsen

Petter Aaland

Daglig leder

 

ps.no

Direkte +47 3700 1994

Mobil +47 90 99 60 51

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om det er en bra pris eller ikke? Ser man på disse prisguidene, så ligger de nå noen hundrelapper under konkurrentene, så det kan jo være et røverkjøp.

 

Jeg observerer også at den er levert med 64bit w7, og 4gb minne som jo er ok.

 

Noen som har sett tester på denne? Skulle gjerne visst mer om jeg skulle finne på å impulskjøpe noe.

 

Noen som har denne? Brukererfaringer?

Endret av jogo
Lenke til kommentar

Det store spm'et må jo være:

 

Hva trenger du en laptop til? Skal du f.eks. drive med utvikling, bilderedigering, etc, så har nok denne for liten skjerm og oppløsning.

 

Skal du derimot bare spille spotify, surfe litt i noen aviser, o.l., så er den helt sikkert super, men da klarer du deg sikkert også fint med enda mindre/billigere laptoper. Syns personlig 5.000 er for dyrt til å impulskjøpe noe...

 

Dessverre er mitt inntrykk at de fleste laptoper er ganske svake på pekeflate, tastatur og skjerm, og det som anbefales er dermed at du prøver før du kjøper. (Folk har veldig forskjellige behov mtp pekeflate, tastatur og skjerm)

Endret av daffyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...