Gå til innhold

Noen så spiller Aion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte det i sånn to uker en stund etter at det kom ut. Spilte ranger og ble lvl 21. Var de "snille", husker ikke hva de het :p Var ihvertfall en "helnorsk" guild/klan der og en nordisk (Ragnarok). Uansett, jeg slutta med Aion da det var UTROLIG kjedelig å spille alene. Digget grafikken og combat egentlig, men da det ikke fantes Dungeons før 25, ble det kjedelig å bare grinde. Jeg savnet også mounts! Vet vi har vinger, men, seriøst? Er helt håpløst å prøve å komme seg fram med de til tider. Tenker da på at det bare er noen steder man kan fly, og ellers kan man bare sveve utfor stup og bakker. Mounts er fett etter min mening, og det går fortere :) Har ofte tenkt på å prøve igjen, men vil egentlig spille med kompiser, og de nekter å begynne med Aion :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte det i sånn to uker en stund etter at det kom ut. Spilte ranger og ble lvl 21. Var de "snille", husker ikke hva de het :p Var ihvertfall en "helnorsk" guild/klan der og en nordisk (Ragnarok). Uansett, jeg slutta med Aion da det var UTROLIG kjedelig å spille alene. Digget grafikken og combat egentlig, men da det ikke fantes Dungeons før 25, ble det kjedelig å bare grinde. Jeg savnet også mounts! Vet vi har vinger, men, seriøst? Er helt håpløst å prøve å komme seg fram med de til tider. Tenker da på at det bare er noen steder man kan fly, og ellers kan man bare sveve utfor stup og bakker. Mounts er fett etter min mening, og det går fortere :) Har ofte tenkt på å prøve igjen, men vil egentlig spille med kompiser, og de nekter å begynne med Aion :p

 

Kjenne godt til det der å spille alene:P Det er bare eg å en kompis så spiller Aion så eg kjenner:P Vingene å sånn kommer seg etter hvert:) heldigvis:P Og i følge NcSoft sine videoer om fremtiden i Aion kan det se ut som at det kan komme mounts og, samt muligheten til å kunne svømme:) men det vil tiden vise :p

Det kan virke som at det er få som vil starte å spille Aion etter dei har prøvd det:P Men eg sjøl spillte først noen uker i starten, men nå i det siste har det blitt en veldig go del spilling:P Hele spille kom seg et par hakk opp etter utvidelsen Assault on Balaurea :)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer dette med privat server?:) hopper du utenom den vanlige kontoen til ncsoft og slipper månedlige betalinger der og sånn? Leste litt gjennom sia til infinite aion, så det ser jo ut som om at det skal være ganske likt:) er det noe som burde prøves kanskje??:)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer dette med privat server?:) hopper du utenom den vanlige kontoen til ncsoft og slipper månedlige betalinger der og sånn? Leste litt gjennom sia til infinite aion, så det ser jo ut som om at det skal være ganske likt:) er det noe som burde prøves kanskje??:)

 

Om du bare skal prøve Aion, så kan du godt teste ut den private serveren. Den er gratis og spille på. Men, regn med en del disconnect, og IKKE døm Aion etter en private server, da lag, hackere, masse bugs osv. befinner seg der :)

Lenke til kommentar

infinite aion har ikke noen av symptomene du beskriver luxuslexus! Ikke noe lag, ingen disconnects eller noe annet. Det er en proff server som blir vedlikeholdt av moderatorer og oppdatert i takt med oppdateringer fra NCsoft. Det er helt gratis! JEg brukte torrent for å laste ned det, og der følgte det med instructions og hele pakka.. Kan sende PM hvor du kan laste ned hvis du vil? :)

Lenke til kommentar

Så da er egentli privat server de samme så vanlig då:p spiller egentli aion nærmest daglig:p men de store spm e egentli om det er noe utbredt i norge i det hele tatt:p men du kan sende en pm:) kan vere kjekt å ha i bakhånd nå når rift kommer:p muligt aion blir lagt litt på hylla då:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...