Gå til innhold

Xperiabrukere - På med sørgebåndet.


Dummst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet her er vel måten det gjøres på.

Kunden føler de har gjort et dårlig kjøp når de må kjøpe ny telefon istedenfor å oppgradere den slik andre kan, kanskje SE kan sukre pillen ved å gi innbyttepris på oppgradering til den forbedrede modellen?

 

Her må vi lese mellom linjene og høre fra andre at SE har gjort en tabbe og må droppe dagens modeller, SE er ikke ærlige og sier det selv.

Lenke til kommentar

Det blir litt svarthvitt for min del. "All evighet" har aldri vært tema. Mellom det å gi ut ên oppdatering til til en telefon som ble lansert i September og "all evighet", er det mye rom for kompromisser. Velger x8 og September for å sette saken på spissen.

 

Snu saken på hodet, så kan SE høste meget god PR for å gi etter for ønsket om enten oppdatering til 2.2 eller åpning av bootloaderen. Voila! Plutselig har de gjenopprettet et godt kundeforhold, og har fått mye oppmerksomhet generelt. Win-win.

 

@matsemann: Kranglefant. Dog, jeg setter pris på all form for bumping av tråden :)

 

Edit: Ops kom et innlegg imellom. Var mest en respons til Bjohansen.

Endret av Dummst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg minner om at dere i henhold til retningslinjene skal fokusere på sak (hvor slemme/ikke slemme SE er) og ikke person. Kallenavn kan dere også godt droppe, da det bidrar til støy og krangling.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...