Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark

Hanske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må inrømme at jeg er litt mer gira til denne kampen enn andre. Var på 2-2-kampen på Ullevaal forrige gang vi møttes. Den gangen pissa vi på dem, men klarte så vidt å hente ett poeng. Satser på tre på lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!! Noen som ser nå? Davy er irritert. :!:

Jepp! Hørte det..

Davy: Heelt utrolig, helt utrolig.

Lydmann: Det er ikke vår feil at vi ikke er fler som jobber her.

Davy: Utrolig..

Eller noe liknende :p

Skrevet

Herlig for oss om Agger ikke blir klar! :D

Han Davy fortsetter han :)

Mini: Du er på web!

Davy: Jaja.. synes fortsatt det er en merkelig tidsregning.

Tog an ikke. :(

Skrevet

Bare han blir klar til neste kampen til LFC er jeg fornøyd! :) For min del, sett med norske øyne, ønsker jeg at han ikke spiller på lørdag.

Skrevet (endret)

Sitat fra DB ang Daniel Braathen: "Med Carew ute konkurrerer 28-åringen med Moa, Steffen Iversen og Erik Huseklepp om én spissplass."

Er det bare jeg som heller vil se Iversen på topp servere baller til Huseklepp/Moa enn å se Braathen ikke score mål?

Endret av Torinogut
Skrevet

Braathen kan gjerne spille, men det burde isåfall bli på topp i en 442-formasjon. Tviler på at det skjer. Håper Moa får starte, han virker å være i ganske god form nå for tiden.

Skrevet

Herlig for oss om Agger ikke blir klar! :D

Han Davy fortsetter han :)

Mini: Du er på web!

Davy: Jaja.. synes fortsatt det er en merkelig tidsregning.

Tog an ikke. :(

Web-sendingen var LIVE før TV-sendingen.. Og det prøvde Mini og hinte frem mens Davy ikke skjønte det. Så Davy fortsatte å prate om alt annet enn fotball og kunne fort vært uheldig og sagt noe uheldig! Ganske artig å se hvordan de gjør seg klar til sending (hvem som skal stå hvor, hva han skal starte med osv)

På starten av web-sendinga kranglet han og en annen kar pga. de var så få folk og det var noe med lyden som ikke fungerte :p

Skrevet

Kaos og bråk i den danske leiren. :D

carsten skjelbreid

Overtenning i den danske leiren? Kjær og Bendtner ned for telling på trening. Pressesjefen dyttet fotograf. Olsen kjeftet på Rommedal.

Harald Bredeli

I Sandefjord på landslagstrening. Kastet ut etter 30 min. Langt bedre enn i Danmark der pressen blir lagt i bakken... Kun 3 dager igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...