Gå til innhold

Deca Durabolin, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 16-snart 17, som vurdere sterkt og kjøpe Deca Durabolin.

Jeg har lest mye om det på nettet osv.

Det er jo mange bakdeler og slikt med og gå på steroider.

Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd akkuratt dette produktet, og kan fortelle litt hvordan det har virket for dere.. :)

Håper på positive svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bivirkninger:

Væskeretensjon

Gynekomasti

Høyt blodtrykk

Blodet koagulerer saktere

Kviser

Fet hud

Fett hår

Hodepine

Økt kjønnsdrift

Hyppige ereksjoner

Hos gutter i prepuberteten: fortstørrelse av kjønnsorgan

Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene)

Høyere leververdier

Allergiske reaksjoner

Dypere stemme

Forstørret klitoris

Hemmet spermatogenese

Fravær av menstruasjonsblødninger

Virilisering(kvinner)

 

Skynd deg før det blir tomt i butikken :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bivirkninger:

Væskeretensjon

Gynekomasti

Høyt blodtrykk

Blodet koagulerer saktere

Kviser

Fet hud

Fett hår

Hodepine

Økt kjønnsdrift

Hyppige ereksjoner

Hos gutter i prepuberteten: fortstørrelse av kjønnsorgan

Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene)

Høyere leververdier

Allergiske reaksjoner

Dypere stemme

Forstørret klitoris

Hemmet spermatogenese

Fravær av menstruasjonsblødninger

Virilisering(kvinner)

 

Skynd deg før det blir tomt i butikken :new_woot:

Man får jo selfølgelig ikke ALLE disse bivirkningene. Derfor ville jeg høre hvordan det gikk når andre faktisk har prøvd ut produktet. Jeg prøvde en Winstrol kur for ca ett halvt år siden på 5 uker, men syntes ikke det fungerte så bra. Hvis du bare skal fortelle meg hvor mye jeg kommer til å ødelegge meg selv osv kan du egentlig bare slutte og svaret på denne tråden :)

Lenke til kommentar

Deca er et av de mer harmløse steroidene på markedet såfremt man er 100% sikker på at det er ekte vare noe man strengt tatt aldri kan være. Alle typer steroider har bivirkninger, og det som skremmer meg mest her er at TS er meget ung og ikke er fullt utvokst om man kan si det sånn.

Steroider er designet for å øke muskelveksten og siden TS er 17år så bør han tenke seg meget godt om da steroider i så ung alder kan medføre at hjertet vokser ut av proporsjoner og kan forårsake meget tidlig død. Det er vel den mest alvorlige bivirkningen men verdt å vite om.

Lenke til kommentar

Hvis du seriøst vurderer bruk av steroider så gjør den tjenesten og sett deg veldig godt inn i temaet først.

Det er skrevet bøttevis med litteratur og artikler om emnet, både relatert til bruk og bivirkninger.

Det finnes ingen safe måter å bruke slike stoffer på, spesielt ikke med tanke på alderen din.

Regel nr 1 er at du er minst 21år før du overhodet tenker på slike ting da kroppen din ikke er utvokst før denne alderen.

 

http://www.steroider.net/ er en særdeles bra lenke og driftes av en som unngikk

døden med et nødskrik pga steroider. Siden er ikke ensporet og er en god kilde til råd.

 

http://www.dopingtelefonen.no/ er ikke så dynamisk som steroider.net, men du bør nok lese gjennom det som står der også da det er mye grei info der.

Lenke til kommentar

Og med det var 39 poster med offtopic, usakligheter, usmakligheter, moralisering og andre uønskede elementer fjernet.

Trådstarter laget denne tråden fordi han søker råd. Hold dere til tema eller la være å poste. Ytterligere tull vil bli belønnet med ferie fra forumet.

 

En liten kuriositet: Bruk av anabole steroider er faktisk ikke ulovlig så vidt jeg vet.

Dog er det forbudt å omsette eller importere dette så ikke kom med lenker til sider som gjør dette. De vil bli fjernet.

 

Reaksjoner på moderering gjøres per PM og ikke i tråden.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Om du aldri har følt deg bedre enn når du tar bol, ja da - da synes jeg synd på deg.

Slik jeg har forstått det er det en ganske naturlig effekt.

 

Til op, skyter du det, eller er det pilleform? Tror jeg aldri hadde klart å sette sprøyte på meg selv iaf. :s

Sprøyte, sitter den litt bak hoften.. man kjenner ikke stikket, men det er litt ømt 2-3 timer etter stikket..

Lenke til kommentar

Halloi!

Jeg har gjort mye å da mener jeg mye for å lese/bli kjent med alle forskjellige typer

Hvis du er seriøs, vær så snill å ikke kjør på med noe før du er minst 21! Da du bør ha minimum 1 år med ordentlig hard trening på en allerede opparbeidet kropp for å få maksimert effekten av alle typer anabole steroider.. Deca er en grei mulighet, men jeg ville ikke anbefalt noe i pilleform pga toxisiteten i leveren.. Jeg vet at folk har kjørt pilleform å fått leversvikt..

 

Hvis jeg skal gi deg noe lærdom så gjør som de andre sa tidligere men jeg skal legge til noe ekstra som jeg sjekket ut: http://www.mickhart.com/

Jeg er en stor fan av mick hart, å har kjøpt alle laymans guides..

 

Der får du utfyllende informasjon om hva han selv har brukt, testet å kan garantere fungerer.. Ink trygge stacks for effekt samt type effekt feks hva som gir deg mer vann i kroppen, hva du bør unngå, når du bør vurdere å bruke det..

 

En annen ting, be legen din om en leverprøve før du begynner.. Ta så en leverprøve enten midt under kuren eller etter, for å være sikker på at leveren ikke går over skala på toxisitet ELLER at du sitter igjen med skadet lever pga dårlige steroider..

 

Bare for å nevne det: Dianabol er det mest effektiv i pilleform! Bare husk at du bør bruke Nolvadex for å unngå bitch tits!? ingenting er værre en det hvis du prøver å få kroppen bra ??

 

Legen har taushets plikt.. Hvis du er bekymret over det..

 

Til moderator: nei såvidt jeg også vet er bruk ikke klassifisert som ulovlig. Men det er det når personen er under myndig alder å foreldrene bestemmer over personen. Dvs hvis noen anmelder en person feks skolen så kan dette føre til barneværnsaker osv osv

 

Blei langt detta.. Gi tilbakemelding om du lurer på noe! Å bare for å nevne det, hvis du først får bivirkning er det skjeldent de andre syntes med en gang på første kur!

Lenke til kommentar

Halloi!

Jeg har gjort mye å da mener jeg mye for å lese/bli kjent med alle forskjellige typer

Hvis du er seriøs, vær så snill å ikke kjør på med noe før du er minst 21! Da du bør ha minimum 1 år med ordentlig hard trening på en allerede opparbeidet kropp for å få maksimert effekten av alle typer anabole steroider.. Deca er en grei mulighet, men jeg ville ikke anbefalt noe i pilleform pga toxisiteten i leveren.. Jeg vet at folk har kjørt pilleform å fått leversvikt..

 

Hvis jeg skal gi deg noe lærdom så gjør som de andre sa tidligere men jeg skal legge til noe ekstra som jeg sjekket ut: http://www.mickhart.com/

Jeg er en stor fan av mick hart, å har kjøpt alle laymans guides..

 

Der får du utfyllende informasjon om hva han selv har brukt, testet å kan garantere fungerer.. Ink trygge stacks for effekt samt type effekt feks hva som gir deg mer vann i kroppen, hva du bør unngå, når du bør vurdere å bruke det..

 

En annen ting, be legen din om en leverprøve før du begynner.. Ta så en leverprøve enten midt under kuren eller etter, for å være sikker på at leveren ikke går over skala på toxisitet ELLER at du sitter igjen med skadet lever pga dårlige steroider..

 

Bare for å nevne det: Dianabol er det mest effektiv i pilleform! Bare husk at du bør bruke Nolvadex for å unngå bitch tits!? ingenting er værre en det hvis du prøver å få kroppen bra ??

 

Legen har taushets plikt.. Hvis du er bekymret over det..

 

Til moderator: nei såvidt jeg også vet er bruk ikke klassifisert som ulovlig. Men det er det når personen er under myndig alder å foreldrene bestemmer over personen. Dvs hvis noen anmelder en person feks skolen så kan dette føre til barneværnsaker osv osv

 

Blei langt detta.. Gi tilbakemelding om du lurer på noe! Å bare for å nevne det, hvis du først får bivirkning er det skjeldent de andre syntes med en gang på første kur!

Takker for informasjon :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg gidder ikke argumentere mot dumheten din eller prøve å moralisere deg til å gjøre noe "rett" her. Men du befinner deg på veldig feil forum til å stille spørsmål som du gjør.

 

Jeg kjørte min første kur som nitten åring, og to år senere angret jeg allerede. Ikke fordi jeg er imot steroider, men fordi jeg i dag forstår at jeg ikke hadde på langt nær nok erfaring og var for ung.

 

Jeg kan se at det samme gjelder uten tvil i ditt tilfelle, du har overhodet ikke peiling på hva du driver med, og du er for ung. Her har du mine tanker rundt det du skriver:

 

1. Deca er ikke et type AAS som egner seg å kjøre aleine. Faktisk så er regelen at ingen kur skal kjøres uten testosteron i basen. Og siden du alt er på din andre kur, og enda ikke har prøvd testosteron, så skjønner du kanskje allerede her at du har driti deg ut angående research.

 

2. Vet du en gang hva PCT er? Deca er et av de steroidene som gir hardest shut down på den naturlige testosteron produksjonen din. Har du tenkt på hva du skal gjøre for å få denne i gang etter endt kur? (Hvis nei på dette spørsmålet; legg steroidene på hylla og for guds skyld les deg opp på emnet i hvert fall et år til).

 

3. Du sier du kjørte winstrol cycle (uten test I guess) tidligere men satt ikke igjen med forventet resultat. Hvorfor skulle noe annet endre seg nå? Du kjører fremdeles uten testosteron, det eneste som er annerledes her er at du kommer mest sannsynlig til å legge på deg en massiv vannvekt.

 

4. Du er faktisk _REDD_ for blodprøver når du kjører kur? Under kur skal du helst ha minst to-tre blodprøver for å sjekke at alt er som det skal være. AAS er veldig individuelt, selv om du hørte av dealeren i gata at dette var null stress, så kan du reagere helt annerledes.

 

5. Jeg regner da med at du ikke tok blodprøver under winstrol kuren heller. Var det oral kur? Hvis ja, hvordan vet du at du ikke har pådratt deg leverskader?

 

6. Hva gjør du hvis du får deca pikk eller bitch tits? Skal du da være en av de hundre faens tilfellene på forsida til vg som gjør steroidebruk vanskelig for flinke brukere?

 

7. Hva er vekten, høyden og fettprosenten din? Du er bare 16 år, oddsene er at kroppen din ikke er klar for belastningen den kommer til å få. Du får kose deg i tjue åra med ledd og sceneproblemer hvis du pusher deg for hardt (noe som er fort gjort).

 

Så ye, my two cents. Men for all del, kos deg...

Endret av DMN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg gidder ikke argumentere mot dumheten din eller prøve å moralisere deg til å gjøre noe "rett" her. Men du befinner deg på veldig feil forum til å stille spørsmål som du gjør.

 

Jeg kjørte min første kur som nitten åring, og to år senere angret jeg allerede. Ikke fordi jeg er imot steroider, men fordi jeg i dag forstår at jeg ikke hadde på langt nær nok erfaring og var for ung.

 

Jeg kan se at det samme gjelder uten tvil i ditt tilfelle, du har overhodet ikke peiling på hva du driver med, og du er for ung. Her har du mine tanker rundt det du skriver:

 

1. Deca er ikke et type AAS som egner seg å kjøre aleine. Faktisk så er regelen at ingen kur skal kjøres uten testosteron i basen. Og siden du alt er på din andre kur, og enda ikke har prøvd testosteron, så skjønner du kanskje allerede her at du har driti deg ut angående research.

 

 

 

 

 

2. Vet du en gang hva PCT er? Deca er et av de steroidene som gir hardest shut down på den naturlige testosteron produksjonen din. Har du tenkt på hva du skal gjøre for å få denne i gang etter endt kur? (Hvis nei på dette spørsmålet; legg steroidene på hylla og for guds skyld les deg opp på emnet i hvert fall et år til).

 

3. Du sier du kjørte winstrol cycle (uten test I guess) tidligere men satt ikke igjen med forventet resultat. Hvorfor skulle noe annet endre seg nå? Du kjører fremdeles uten testosteron, det eneste som er annerledes her er at du kommer mest sannsynlig til å legge på deg en massiv vannvekt.

 

4. Du er faktisk _REDD_ for blodprøver når du kjører kur? Under kur skal du helst ha minst to-tre blodprøver for å sjekke at alt er som det skal være. AAS er veldig individuelt, selv om du hørte av dealeren i gata at dette var null stress, så kan du reagere helt annerledes.

 

5. Jeg regner da med at du ikke tok blodprøver under winstrol kuren heller. Var det oral kur? Hvis ja, hvordan vet du at du ikke har pådratt deg leverskader?

 

6. Hva gjør du hvis du får deca pikk eller bitch tits? Skal du da være en av de hundre faens tilfellene på forsida til vg som gjør steroidebruk vanskelig for flinke brukere?

 

7. Hva er vekten, høyden og fettprosenten din? Du er bare 16 år, oddsene er at kroppen din ikke er klar for belastningen den kommer til å få. Du får kose deg i tjue åra med ledd og sceneproblemer hvis du pusher deg for hardt (noe som er fort gjort).

 

Så ye, my two cents. Men for all del, kos deg...

ehh, må si du visste en hel del mer enn jeg kunne om det. Men koser meg jeg, bivirkningene kommer sikkert senere da, men mata det.

Lenke til kommentar

Bivirkninger som ikke er reversible og som normalt kommer etter lang tids bruk av steroider kan være:

Oksehjerte som jeg nevnte i min første post, sprø blodårer, kreft eller svulster i lever og nyrer, store galleveisproblemer(Ekstremt smertefullt), sterilitet eller veldig nedsatt sædkvalitet, generelle hjerteproblemer.

 

Som sagt så er dette ikke reversible senvirkninger som vil invalidisere deg i større eller mindre grad. Det er ikke alle som får dette men det er veldig vanlig at man får en eller flere av disse festlige skvankene når man blir eldre og om man ikke allerede er dau så er det altså ting som man må leve med resten av livet.

I og med at du strengt tatt bare er en guttunge så kan det også være andre bivirkninger som ikke er listet her.

 

Som andre også har nevnt her så gjør du det også helt feil. Deca og Winstrol er effektfulle steroider, men brukt uten en testosteron base så vil de gi liten eller ingen effekt. At du heller ikke har tenkt på hvordan du skal få sparket igang egenproduksjonen av testosteron sier jo også sitt. Pregnyl er et greit preparat å bruke til slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...