Gå til innhold

Deca Durabolin, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

må bare spørre, noen spesiell grunn til at du har begynt? har ikke lest så mye på tråden her men.. men så vidt jeg har hørt er det også farlig og slutte med steroider.. stemmer det? egentlig ser jeg ingen grunn til og begynne med steroider.  Man har aldri noe og skryte av om resultatene kommer av steroider heller..

Det sier vell på en måte seg selv hvorfor jeg vil begynne på steroider, som kroppsbyggere flest, begynner jeg fordi jeg vil få en velltrent kropp på kortest mulig tid. Hvis jeg trener naturlig uten steorider vil det ta lenger tid og bygge muskler. Men man kan jo få en flott kropp uten steorider bare ved å kjøre kosthold og trene mye .

 

Du vet at kroppsbyggere doptestes? Selvfølgelig kan man bruke AAS og komme unna med det, det er jo bare i systemet så-så lenge. Jeg vet ikke hvor stor andel av kroppsbyggere som bruker AAS, noen som har noe statistikk på det?

 

Selv trener jeg for å bygge en atletisk kropp, samtidig fokuserer jeg på å bygge meg en sterk kropp som har et bra grunnlag for å eldres i. Overdreven bruk av bol forstørrer mageregionen på grunn av organvekst. Hvis du ser på kroppsbyggere i de forskjellige klassene til IFBB finner du endel halvgravide i "heavyweight" (90+ kg) klassen. Midjene deres er ikke pene på noen måte :p

 

Husk at du er 16-17 år og i puberteten, stappfull av testosteron fra før av - med rett kosthold og trening kommer du til å gjøre enorme styrkeøkninger. Ikke ødelegg den sjansen med AAS.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må bare spørre, noen spesiell grunn til at du har begynt? har ikke lest så mye på tråden her men.. men så vidt jeg har hørt er det også farlig og slutte med steroider.. stemmer det? egentlig ser jeg ingen grunn til og begynne med steroider.  Man har aldri noe og skryte av om resultatene kommer av steroider heller..

Det sier vell på en måte seg selv hvorfor jeg vil begynne på steroider, som kroppsbyggere flest, begynner jeg fordi jeg vil få en velltrent kropp på kortest mulig tid. Hvis jeg trener naturlig uten steorider vil det ta lenger tid og bygge muskler. Men man kan jo få en flott kropp uten steorider bare ved å kjøre kosthold og trene mye .

 

Du vet at kroppsbyggere doptestes? Selvfølgelig kan man bruke AAS og komme unna med det, det er jo bare i systemet så-så lenge. Jeg vet ikke hvor stor andel av kroppsbyggere som bruker AAS, noen som har noe statistikk på det?

 

Hehe, nærmest alle som står på scenen innenfor IFBB konkurranser har brukt AAS. Og alle vet det.

 

Jay Cutler sa en gang til media at vinneren av mr. olympia er den personen som kan få i seg mest steroider og overleve.

Lenke til kommentar

I følge steroider.net sin side:

 

Deca Durabolin er nandrolon bundet til et dekanoat ester, det er med andre ord ikke et DHT(dihydrotestostero) steroid likt feks Testosteron. Om en gutt på 16 år skal proppe i seg nandrolon vil jeg garantere at han vil slite med potens,motivasjon, være daff og trøtt på trening, samt lite livsgnist. Om du på død og liv skal ha i deg deca så kombiner det med et DHT steroid så du ikke ligger på treninga å griner som ei lita jente.

 

(Sporingstid: ca 18 mnd) Skulle du av en eller annen grunn bli testa, så har du dette liggende i kroppen i 18mnd.

 

(Halveringstid: 15 dager) Skulle du være allergisk mot dette stoffet så har du det liggende i mange uker i kroppen før det begynner å ta av!

 

Med andre ord, hold deg langt unna! :)

Lenke til kommentar

I følge steroider.net sin side:

 

Deca Durabolin er nandrolon bundet til et dekanoat ester, det er med andre ord ikke et DHT(dihydrotestostero) steroid likt feks Testosteron. Om en gutt på 16 år skal proppe i seg nandrolon vil jeg garantere at han vil slite med potens,motivasjon, være daff og trøtt på trening, samt lite livsgnist. Om du på død og liv skal ha i deg deca så kombiner det med et DHT steroid så du ikke ligger på treninga å griner som ei lita jente.

 

(Sporingstid: ca 18 mnd) Skulle du av en eller annen grunn bli testa, så har du dette liggende i kroppen i 18mnd.

 

(Halveringstid: 15 dager) Skulle du være allergisk mot dette stoffet så har du det liggende i mange uker i kroppen før det begynner å ta av!

 

Med andre ord, hold deg langt unna! :)

Jeg har ikke hatt en eneste bivirkning, litt flere kviser på ryggen.

Jeg gikk også fra og trene med 75 i benken til 80kg på kun tre uker..

Lenke til kommentar

du som er nybegynner og øker fra 75 til 80kg er ikke noe skryte av når du jukser. Bare vent bivirkninger kommer snart/senere.

 

anabole steroider er bare for egosentriske tapere som bare tenker på å stimmulere sitt eget selvbilde. Den enkle veien er ikke den beste.

 

Styrke bygger man i gymmet, kroppsformen bygger man rundt middagsbordet.

 

.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du som er nybegynner og øker fra 75 til 80kg er ikke noe skryte av når du jukser. Bare vent bivirkninger kommer snart/senere.

 

anabole steroider er bare for egosentriske tapere som bare tenker på å stimmulere sitt eget selvbilde. Den enkle veien er ikke den beste.

 

Det er vel å dra en veldig stor kam over alle brukere. Det personer som deg ikke forstår er at steroider ikke er en snarvei når de blir brukt riktig.

 

Og angående benkprogresjonen til trådstarter; du er bare tre uker inn i kuren, vent å se rundt uke 7-8, så vil du nok se et høyere tall på benken.

Lenke til kommentar

16 åring som begynner på boll? Å jesus..

 

Jeg er ikke imot dop eller narkotika på noen som helst måter, for all del, så er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å prope meg full i både ditt og datt seinere i livet. Men steorider og 16 åring? Tviler på at gutten har engang begynt å trene sikkelig, å gå fra 75 til 80kg i benkpress å være sikkelig happy over det forteller litt om deg som type... Når du først begynner med steorider, bruk det fult ut gutt! Drikk 4 liter melk om dagen og stapp i deg mat, MASSE MAT.. ta masse TUNGE knebøy og dra tunge vekter opp fra bakken, det er det man blir stor og stærk på..

 

Men uansett, spørs hvor lenga du har trent og om du virkelig er klar for å ta ansvaret om det skjer noe.. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Et par bivirkninger sett med litt andre øyne enn de rent medisinske:

 

-Oppmerksomheten du nå får på "gata" tolkes av deg som positive. De er ikke det. Så fort du snur ryggen til folk rister de på hodet og humrer lett.

 

-Du har tatt et stort og stygt steg over i en verden fyllt av juks, snarveier...i veldig ung alder.

Hvor lett blir det nå å trå over slike grenser hva angår andre ting her i livet?

 

-Folk (alle sannsynligvis) på gymmet, folk som virkelig har trening og kosthold som en livsstil og som har jobbet hardt og lenge for å oppnå resultatene sine mister totalt respekten for deg - For alltid.

 

-Samvittigheten din får nok en kraftig ripe i lakken uansett hvor tøff og likegyldig du utgir deg for å være her i denne tråden.

Jeg er sikker på at du til stadighet får et lite "stikk" i samvittigheten din når du tenker over hva du gjør.

 

-Etterdønninger

Du har tydeligvis forstått noe ihvertfall, nemlig at dette ikke er noe du kan holde på med i all tid.

Hvordan tror du treningen og motivasjonen din blir når kroppsmassen og styrken din synker, uansett hvor hardt du trener?

 

Lykke til videre og håper du overlever, fysisk og psykisk.

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Har en benkpressøkt på gang nå. Gleder meg til å treffe gutta på gymmet som viser meg respekt for gode resultater og utvikling hvilket er 100% gjensidig ovenfor dem. Ekte folk, rene, ærlige og redelige.

 

En god og kaloririk frokost er inntatt - vannflaska er fyllt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke hatt en eneste bivirkning, litt flere kviser på ryggen.

Jeg gikk også fra og trene med 75 i benken til 80kg på kun tre uker..

Siden noen har bumpet denne tråden, er jeg meget nysgjerrig på din fremgang i fire år senere.

 

Fremdeles frisk? Fremdeles 80kg i benkpress?

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke hatt en eneste bivirkning, litt flere kviser på ryggen.

Jeg gikk også fra og trene med 75 i benken til 80kg på kun tre uker..

Siden noen har bumpet denne tråden, er jeg meget nysgjerrig på din fremgang i fire år senere.

 

Fremdeles frisk? Fremdeles 80kg i benkpress?

 

4 år ja...det la ikke jeg merke til gitt..

Godt spørsmål.

 

Jeg antar, at siden det ble stille fra TS her så gikk det nok ikke så bra :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...