Gå til innhold

Verden får et nytt land


  

90 stemmer

  1. 1. Er du positiv til løsrivelsen?

    • Ja
      55
    • Nei
      3
    • Bryr meg ikke
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jeg dessverre ikke, fordi frihetsmotstandere som deg har sørget for at det enda ikke har blitt opprettet et fullstendig fritt land.

 

Men det jeg KAN fortelle deg er at jo nærmere man forsøker å komme VEKK fra liberalismen (dvs. mot kommunismen), jo mer død og elendighet får man. Det burde fortelle deg noe. All forskning viser at jo nærmere liberalismen man kommer, jo mer velstand, fred og lykke får man. Jo mer i retning liberalismen man beveger seg, jo bedre blir det. Jo mer i retning FRA liberalismen man beveger seg, jo jævligere blir det.

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar

Så i løpet av menneskenes 100 000 årige historie, med tusener av storsamfunn -- hvorav alle de største enten diktaturer med flere styrere eller demokratier, så har det aldri fantes ett samfunn -- ikke engang i samfunnets spede begynnelse -- som var liberalistisk?

 

I rest my case.

Drømmen om et samfunn fritt fra ansvar, er drømmen om å ikke leve i et samfunn.

Lenke til kommentar

Så i løpet av menneskenes 100 000 årige historie, med tusener av storsamfunn -- hvorav alle de største enten diktaturer med flere styrere eller demokratier, så har det aldri fantes ett samfunn -- ikke engang i samfunnets spede begynnelse -- som var liberalistisk?

 

Det stemmer.

 

I rest my case.

Drømmen om et samfunn fritt fra ansvar, er drømmen om å ikke leve i et samfunn.

 

Du vet nok ikke hva et liberalistisk samfunn er. I et liberalistisk samfunn har man det hele og fulle ansvaret for eget liv.

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...