Gå til innhold

[Løst] WD ekstern HDD mangler adapter ..


Johandy

Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg kjøpte nettop en ny Western Digital ekstern HDD hos Elkjøp, som jeg hadde tengt å bruke i forbindelse med skole. Men så langt kom jeg ikke, for bare 15 min etter at jeg satte den i veggen slo lynet ned og disken ble svart. Tok den til reprasjon hos Elkjøp og de fant ut at det var adapteren som hadde tatt kvelden. Jeg fikk disken tilbake og ny skulle komme i posten. Men den som kom var en slik nettverksdisk, som jeg bare kan bruke hjemme :( .. Jeg sitter igjen med den og en annen uten adapter..

 

:w00t: POENGET er at jeg trenger en ny adapter, en strømforsyning. Hvet noen om hvor jeg kan finne en? Link til butikk, eller har noen en å selge?

 

OG det er DENNE modellen jeg har med 500GB :new_woot:

 

Takker for svar snarest :cool:

Endret av Johandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har sett etter originale adaptere fra WD men kunne ikke finne en for "norske" støpsler.. Har også lett på finn.no uten hell. Kunne jo ha bestilt en universal adapter fra komplett eller clas ohlson men jeg er redd jeg ikke helt vet hvilke kriterier som som spiller inn.

 

Dette står på originaladapteren:

 

Model: S018EM1200150

Input:100-240V = 50/60Hz 500mA

Output: 12.0V ---1500mA

Skal vist være 18w

 

Det hadde vært fint med link til alternative produkter.. eller info om hva jeg må se etter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...