Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool v Utrecht

Varmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avspark kl. 21.05. Liverpool er allerede videre.

Hogdson i går:

- Om Torres

- Jeg håper det går bra for ham mot Utrecht, jeg håper han får en god kamp som vil styrke hans selvtillit. Han er tilfreds med å få spille og han ønsker å spille, slik at det vil være dumt å ikke benytte ham. Det er ingen ting å tape.

- Om Reina

- Pepe Reina liker å spille. Jeg kommer ikke til å være den som sier at han ikke skal få lov til det. Han vil derfor starte kampen, mens Brad Jones sitter på benken.

Det er ventet at vi kommer til å mønstre disse 11 i kveld:

Jones, Kelly, Skrtel, Wilson, Aurelio, Cole, Poulsen, Shelvey, Jovanovic, Eccleston, Babel

HELL YEAH - Come on you reds!

roy-hodgson.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og vurderer om jeg skal ta pub eller stream i kveld. Må tidlig opp i morgen, så heller litt mot det siste, men som regel koselig stemning på puben også. Dilemma.

Skrevet (endret)

Liverpools lag i kveld: :Jones, Kelly, Skrtel, Wilson, Aurelio, Cole, Poulsen, Shelvey, Jovanovic, Eccleston, Babel Res: Hansen, Johnson, Meireles, Torres, Pacheco, Kyrgiakos, Kuyt.

Bradley Jones i mål, betyr at Martin Skrtel leder Liverpool som kaptein i kveld.

Sterk benk

edit; min kilde er pool.no

Endret av Cryflopp
Skrevet

Litt for sen til bussen ja, men skit au, tar neste. + for kamptråd, det må bli puben Termo :)

Hatt med Pacheco og Amoo hadde ikke vert feil nei. På en annen side, om spillere som Jovano, Aurelio osv ikke får spille i disse kampene heller, kan vi jo likegjerne selge dem.

Skrevet

Endelig ferdig med siste av skoledrit nå. :D Nå er det straks ferie, og mye fotball. Vi er vel videre fra gruppespillet uansett, så synd at Amoo bla ikke starter. Håper Torres kommer innpå og scorer for han trenger noen goaller.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere roper etter Amoo?

Fordi han er ung og lovende, og vi vil se han spille for førstelaget. Han er faktisk rask også, noe som er ganske sjeldent i Liverpool.

Skrevet

Ble stream på meg i dag. Tidlig trening i morgen, og blir fort ganske sent hvis jeg drar avgårde for å se den. Mulig jeg tar turen til helga.

Hvis noen har bra stream så tar jeg gjerne imot PM, men har funnet en som ser ut til å fungere ganske bra nå.

Skrevet (endret)

Kan jeg spørre hvorfor dere roper etter Amoo?

Et av fotball øyas desidert største talenter med ekstreme egenskaper vel.

I lol'd.

Edit: fortjent gult til Eccleston der.

Edit 2: og Jovanovic med skudd i tverra etter et flott raid.

Endret av JR Ewing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...