Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd de tidligere fedoraene, men det så ganske rent og pent ut på desktopen faktisk. Er det final utgaven av fedora core 3?

Skrevet (endret)

skulle gjerne ha lagt ut et bilde av desktopen min, men er redd for at der ligger noe jeg kan få warn/ban for..

Jeg har en blå bakgrunn, og 2/3 av skjermen er fylt med icons.. men jeg kjører dual screen, så jeg har en hel skjerm til å fylle opp med icons før jeg må rydde opp...

edit: 8/10 er vel mer rett enn 2/3...

Endret av Musty
Skrevet
Slik ser FC3 ut for tiden!

100% *STANDARD*

Veldig fint med gnome og sånnt, men jeg føler på meg at det blinkende utropstegnet kommer til å og spise meg opp en gang :p

Skrevet

100% *STANDARD*

Veldig fint med gnome og sånnt, men jeg føler på meg at det blinkende utropstegnet kommer til å og spise meg opp en gang :p

Lett å fjerne. - Men akk, ja. up2date suger til de grader.

Skrevet

100% *STANDARD*

Lett å fjerne. - Men akk, ja. up2date suger til de grader.

så absolutt. up2date er også hakkekylling deluxe på fedora-*[email protected]

Nei dette er ikke final. Final kommer 1. november *gledeseg* :D

En ting er up2date veldig fin til: å fortelle deg at "ny oppdatering ankommet" - dette heter den. Og så installerer jeg den med apt/yum... :yes:

Apropos yum så har yum fått seg en skikkelig oppussing i core 3 :p

Av andre ting:

- NetManager er en veldig fin dersom du liker å veksle på mellom flere trådløse nett samt ethernet, har jeg skjønt. Har ikke testet det på laptop ennå, men det kommer, det kommer...

Så her er det bare å glede seg :)

Skrevet

snapshot1_thumb.png

Slik så det ut en stund tilbake. Hadde da nettopp fått Linux installert, og lekte meg rundt med SuperKaramba. Ble ikke sånn veldig fint akkurat. Skal fikse noe bedre senere...

Skrevet

Første gangen jeg tar i bruk Fluxbox :w00t:

fluxern_liten.jpg

System6 stil, Torsmo, XMMS, Aterm og iDesk. Kjøres på en iBook G3, med Debian unstable.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...