Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hehe, det er en litt småharry farge ja. er den som vises når siden loades. Er vel en indikator som viser når siden er klar til å bli sett. Ellers er fargen svart ;)

Endret av Terrasque
Skrevet
hehe, det er en litt småharry farge ja. er den som vises når siden loades. Er vel en indikator som viser når siden er klar til å bli sett. Ellers er fargen svart ;)

Ok :thumbup:

Skrevet
Modem-warning! 1.2MB

Her er av alle workspacene mine, også har jeg byttet til waimea siden forrige screenshot :p

Å heisann, et øyeblikk der trodde jeg du hadde 9 skjermer stabla på pulten :p

vel, det er drømmen min å en dag ha en vegg full av skjermer :p

Skrevet

Det er veldig mange som har gjennomsiktig bakgrunn på mange av vinduene sine. Hvorfor det, egentilg? Liker dere bakgrunnsbildene dere har så godt, eller er det bare fordi dere kjører stil?

Skrevet

Noe må jo alle klokkesyklene brukes til :) Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig.

Skrevet (endret)
Noe må jo alle klokkesyklene brukes til :) Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig.

OSX ;)

Transparent terminal i OSX

Endret av kattemat
Skrevet
Det er veldig mange som har gjennomsiktig bakgrunn på mange av vinduene sine. Hvorfor det, egentilg? Liker dere bakgrunnsbildene dere har så godt, eller er det bare fordi dere kjører stil?

Jeg vil ha noe pent å se på mens jeg ircer ;)

Skrevet

skal ta en reinstall av linux i dag. hiver inn slackware igjen :p så jeg drar inn eit nytt screenshot ifra meg i kveld :p

Forr. mangen sweet screenshot her :p *sogle*

Skrevet (endret)
Mandrake 10.0 Official, installert på lørdag.

Nå skal jeg bare lære meg hvordan gdekslets og superkaramba virker, så blir dette perfekt

:cool:

SuperKaramba er noe av det enkleste som finst. Du kompilerer det (./configure, make, make install). Bør kanskje ha prefixen til KDE installasjonen din.

Så bare kjører du "superkaramba" og velger et theme du har lastet ned fra www.kde-look.org (Karamba i menyen).

Så om du vil ha autostart på 2 superkaramba paneler f.eks, så bare legger du et bash script som dette i autostart mappa i KDE:

#!/bin/bash
superkaramba /path/til/theme1 /path/til/theme2

Eller bare et slikt KDE application script.

Endret av objorkum
Skrevet

jah og så var slackware lagt inn på nytt :p wohoo

har savna det :p

Tok en rask kde install med swaret. drog en update på system

og la inn superkaramba med theme...

og slik ble det:

screen.jpg

In L0ve :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...