Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mappen for ikonsettet du bruker er det en fil som er menyikonet. Finn det ikonet og erstatt det med det ikonet du vil ha isteden. I mitt tilfelle var det her: /home/erlend/.icons/Eikon/scalable/places. Eikon er da ikonsettet jeg bruker. Filen jeg erstattet mener jeg å huske at het "start-here.png".

Skrevet (endret)

Jeg vet at jeg må bytte ut et icon.

Problemet er å finne hvilket. Det finnes jo distro-logo, start-here, novell-button etc... ganske mange steder.

Prøvde noen lignend det du gjorde, funket ikke det heller.

EDIT: Fant ut av det. Måtte forandre på 24x24 settet. (Jeg prøvde først scalable og så 22x22.)

EDIT2: Lagt til bilde nu

post-22017-1212430898_thumb.png

Nesten vanilla-GNOME. (Skiftet bakgrunn, fjernet en del desktop-ikoner, skifte meny ikon og lagt til thrash nede i høyre hjørne.)

Liker forrersten at de Arch kommer med vanilla-gnome, det er et mye bedre utgangspunkt enn fks. Ubuntu serverer.

qweac: Det var det første jeg prøvde. Funket ikke i det hele tatt. (btw. I mitt forsøk på å forandre meny-ikonet så har nå også "About Gnome" fått Arch ikon. :p)

Endret av TLZ
Skrevet

Prøvd deg i gconf da? Vet at man i hvertfall kan bytte ut "main menu" der, men om man kan bytte ut "menu bar" vet jeg ikke. Bruker du den lille "main menu" er det i hvertfall mulig der!

Skrevet
Prøvd deg i gconf da? Vet at man i hvertfall kan bytte ut "main menu" der, men om man kan bytte ut "menu bar" vet jeg ikke. Bruker du den lille "main menu" er det i hvertfall mulig der!

Hvor i gconf finner jeg dette?

Skrevet

Hvor i gconf finner jeg dette?

apps/panel/objects hvis jeg ikke husker feil. :)

Skrevet
Vil tro det er en av AWN sine applets som tuller. Det hender de gjør sånn...
Mhm, kommer sånne streker når appletsene ikke starter skikkelig.
Skrevet (endret)

Da var Linuxdesktopskjermbildene også lagt ut.

Det stod mellom qweak og Blckslash :)

qweak, informasjonen din stemmer ikke til bildet ...

Ubuntu 8.04 Desktop.

Bakgrunn: Blue Heron http://gnome-look.org/content/show.php/Blu...n?content=80871

Panel bakgrunn: http://gnome-look.org/content/show.php/Panel+background+...

Redigert med Gimp for gjennomsiktighet og hvit dekorasjon.

Dock er AWN med Carbonfibre tema.

Diverse screenlets og plugins til AWN.

Noen som ikke kom med som har lyst til å poste bilde her?

Endret av tamarin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...