Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glisevask: Tja, litt av hvert :p Har noen blogginnlegg om hva jeg bruker, oppsett og sånt på portefolje.net (se signaturen min). Men basically har jeg:

- conky

- Avant-Window-Navigator (AWN). Tekst-launcherne er ikoner. Fant dem på gnome-look

- Stacks-mappene som er spredd utover, følger også med AWN.

- GTK-tema og Metacity: Slickness (gnome-look..)

- Ikoner: Black-white 2 gloss (gnome-look..)

- Den gjennomsiktige bakgrunnen for topp-panelet fant jeg også på, ja du gjettet riktig, gnome-look..

Lenke til kommentar

CPU, tower osv osv: http://www.gnome-look.org/content/show.php...e71553aa4dc7bcb

Thumbnails? Hmm? Mener du de oppe på linjen eller?

 

Har egentlig ikke gjort så mye. www.gnome-look.org er hvor jeg bruker å lete fram ting som jeg har lyst på. Så finner en eller annen måte å installere det :p

 

Neste gang jeg skal endre har jeg lyst å fikse en dock, fjerne de to linjene og legge litt mer informasjon til den WaterMark greia :)

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Hva heter flux(black/open)box temaet ditt?

Hvis det er meg du mener, er det ikke {open,black,flux}box, men Xfce.

xfwm-themen er Dyne-Mint (har satt sammen denne selv, kan vel hoste den et sted om du har kjempelyst på den), GTK-themen er Nova-Blue (som du finner på xfce-look.org).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lastet ned noen gnome-screensaver-lock-dialog's fra gnome-look.org, men det var bare noen fargeforskjeller, og lite imponerende. Men da jeg fant ut at en del av themet var en glade-fil, ble alt mye enklere.

 

Min lettere modifiserte låsdialog (ekstra knapper er fjernet via GConf)

 

post-76755-1201079586_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...