snorre-j Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) edit: fiksa thumbnail og flyttet til server med raskere upload. takk for at du sa ifra HavarN edi2: la til ett til. har et par filmer også: http://home.no/snojen/beryl-capture.avi (obs. 1280x1024) http://home.no/snojen/beryl-capture2.avi (forskjellig wallpaper på sidene av kuben) Endret 6. februar 2007 av snorre-j Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Epiphany (xulrunner, samme backend som firefox) med pene widgets Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 snorre-j: Thumbnail hadde vært flott. Det hadde vært flott om du kunne lage en thumbnailvisning for screenshooten din. Flott desktop forresten, men det tar meg 20 sekunder å laste ned bildet på min ADSL2+ linje. Thumbs lager du enkelt med gimp eller ved: convert screen.png -thumbnail 320 screen_thumb.jpg convert er en del av imagemagick pakken. Du kan se hvordan du legger inn thumbs i LessThanJakes neste post. (Bruk svar knappen for å se forumkilde). Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) @snorre-j, På den første (altså: http://home.no/snojen/Screenshot_2007_02_04b.full.png) har du laget themen selv? Og har du link til hvor jeg kan skaffe den? Min ganske så kjedelige desktop Endret 6. februar 2007 av MC2 Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 GTK themet heter murrinaDBO. fant det ikke igjenn på nettet så la det til som vedlegg. Beryl themet er opprinnelig Blue_satin. har ikke laget det selv. bare endret litt på farger og sånt. legger ved det og. tar wallpaper og mens jeg er igang MurrinaDBO.tar.gz Untitled_Theme.emerald.tar.gz Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Har du Window Border til den og? Det var egentlig den jeg var mest interessert i Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 bruker beryl, som tar seg av window-borders Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Desktoppen min akuratt nå: Bildet er trykkbart Standard gnome i Fedora Core.. Endret 6. februar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Arch Linux med Xfce 4.4. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Slik ser min desktop ut fortiden. Enkel og ryddig. Gnome. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) her er da min.. en del standard, men også litt tweaked Endret 10. februar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Fluxbox med aterm som alltid kjører irssi, conky som monitor, bruker programmer fra Gnome, Kde og masse fake transparency Distroen er Debian Unstable forresten. Endret 10. februar 2007 av roberth1990 Lenke til kommentar
bluet Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Pekwm, pypanel, rxvt, firefox og irssi. Endret 11. februar 2007 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Absolutt ikkenoe fancy, men pent nok EIT: oi var visst litt feil detta her ja Endret 17. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 feil forum? 14 tegn14tegn Lenke til kommentar
comicz Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Tja. Lappis: PekWM, perlpanel, urxvt, fish... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Helt fresh installasjon etter diskkræsj... Endret 26. februar 2007 av Izte Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har også fresh install etter jeg føcka opp libc6 pakke-verson. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har også fresh install etter jeg føcka opp libc6 pakke-verson. 8032856[/snapback] Hvilket betyr at du ikke har egen home-partisjon. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) @rattlebattle: Jeg vet ikke helt hva som skjedde, jeg prøvde å legge inn ny libc6 verson for å få støtte til nyeste verson av amsn men det gikk ikke. Så ville plutserlig pakkesystemet fjerne alle gnomepakkene og jeg fikk ikke til å reversere det Glemte min freshe hjemmelaga conkysettup: ikke helt ferdig med den men her er .conkyrc: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor update_interval 5#use_xft yes #xftfont draw_shades no TEXT SYSTEM ${hr 2} $nodename $time Uptime: $uptime_short $kernel on $machine CPU ${hr 2} CPU: $freq_g Ghz CPU temp: $acpitemp C CPU use: $cpu % $alignc${cpubar 8} Processes: $running_processes/$processes MEMORY ${hr 2} Memorey usage: $mem/$memmax $memperc % $alignc${membar 8} NAME CPU% MEM% ${top name 1}${top cpu 1} ${top mem 1} ${top name 2}${top cpu 2} ${top mem 2} DISKS ${hr 2} Home: ${fs_free /home} ${fs_used_perc /home}% ${fs_bar 8 /home} NTFS: ${fs_free /media/ntfs} ${fs_used_perc /media/ntfs}% ${fs_bar 8 /media/ntfs} NETWORK ${hr 2} IP: ${addr ra0} Down: ${downspeed ra0} Kb/s ${alignr}Up: ${upspeed ra0} Kb/s ${downspeedgraph ra0 15,50 ffffff ffffff} ${alignr}${upspeedgraph ra0 15,50 ffffff ffffff}$color Total: ${totaldown ra0} ${alignr}Total: ${totalup ra0} [/skul] Endret 27. februar 2007 av Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå