Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve å få ei til å tilgi meg


Anbefalte innlegg

Bruker fiktive navn.

 

For ca to måneder siden så startet jeg å date Kari jente, hun ting gikk veldig fint inntil Astrid begynte å snakke til meg igjen og ville ha meg tilbake.

Jeg har tidligere vært veldig forelska i Astrid, problemet med meg og henne var at hun var sammen med en person, selv om hun var sammen med han tok hun kontakt med meg og begynte å prate. Prating utvikla seg til at vi møttes og ting var veldig bra. Men da jeg nesten var sammen med henne, hun hadde slått opp med kjæresten sin og skulle starte å fokusere på meg så startet hun å få dårlig samvittighet og gikk tilbake etter en stund. Astrid knuste følelsene mine så jeg kuttet all kontakt. Men så gikk det et år, hun hadde innsett at hun var forelsket i meg og slo opp med kjæresten sin og skulle nå ha meg tilbake igjen, det som nå var problemet var at jeg hadde begynt å date Kari.

Når Astrid snakket til meg fikk jeg litt vondt av det, fordi jeg trodde at følelsene mine fortsatt lå der, når til slutt snakket med Kari og sa at det ikke kunne bli noe mer mellom oss to fordi jeg måtte se hvordan det gikk med Astrid. Så dro jeg til Astrid en kveld, kyssa, hadde sex og alt det der, men etterpå så var all spenningen borte. Det ble rett og slett litt kleint for meg og jeg fant ut at jeg hadde egentlig starta å få følelser for Kari så det gikk noen dager før jeg sa til Kari at jeg angra på det jeg hadde gjort og sa at jeg måtte prate med henne, og hun gikk med på det litt under tvil.

 

Nå kommer problemet mitt; hun føler at hun er blitt et andrevalg, og det gjør henne veldig usikker på å skulle gå tilbake til meg og fortsette med denne "bli kjent" fasen som vi var i. Siden jeg vil ha henne tilbake så er det veldig vanskelig for meg, og jeg ender opp med å bli skikkelig stressa. Jeg vil helst ikke mase på henne og gi henne plass, men det er utrolig vanskelig å balansere det her, for om jeg tar for lite kontakt så kan hun tolke det som at jeg ikke er så interessert alikevel, men om jeg tar for mye kontakt blir jeg masete og dytter henne vekk.

Så, er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Eventuelt noen gode måter å si ordentlig unnskyld på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er svaret du ønsker å få da?

 

Kari elsker deg over alt på jord, hun vil fra nå av føle seg som førstevalget ditt, dere gifter dere, får barn sammen og deler grav når dere dør.

 

Nå har jeg en lei tendens til å få meg selv oppi slike situasjoner, og det ender ikke alt for ofte godt. Men allikevel vil jeg etterspørre konstruktive svar.

Lenke til kommentar

Du høres fryktelig vinglete ut, unge mann!

 

Men, uansett.. Tror hun kommer til å følge seg som andrevalget ditt ganske lenge. Om dette faktisk er noe du vil, så må du nok være villig til å være den perfekte typen ganske så lenge. Generelt ganske tøffel. Alltid vise henne at du mener at hun er herlig, sexy, fantastisk, smart, snill osv..

 

Lykke til.

(Ps, vet du ikke ville høre det.. men hva slags jente tar deg tilbake igjen? Jeg hadde mistet litt respekten for en fyr om han hadde tatt meg tilbake igjen etter noe sånt..)

Lenke til kommentar

Mann opp, møt Kari, fortell at du dreit deg sykt ut og at du vil angre på det resten av ditt liv. Et godt steg i forholdet er å starte det på ærlig vis, men ikke forvent at hun kommer til å tilgi deg med det første.

 

Du kan jo se på det på en annen måtte, du gjor mot Kari det Astrid gjorde mot deg, hva for deg til å tro at hun ikke bare kommer til å miste interessen for deg etter en intim natt? Hvis du vil ha henne tilbake, få henne til å tilgi deg, gjør hva du må for å få litt av tilgitten hennes igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med henne nå, fortalte kort og godt at jeg greit meg ut og unnskyldte hva jeg hadde utsatt henne for. Hun tok det ganske greit, men hun virker usikker på hva hun vil videre. Jeg tenker å prøve å ha en ganske normal og avslappet tone mellom oss og gi henne plass til å finne ut hva hun vil fremover, jeg vil virkelig at det her skal fungere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...