Gå til innhold

Sniktitt: 3Dmark 11 er her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan kommentere dette?

Det som de skriver artikkelen er bare tullprat. De har forvekslet multi-threading med DirectCompute av en eller annen grunn. Tidligere versjoner av Direct3D var en-trådet, men på Direct3D 11 kan den altså være fler-trådet. Dette vil si at flere tråder kan ha tilgang til samme Direct3D objekter.

 

DirectCompute er en konkurrent til CUDA og OpenCL. Det er en utvidelse av HLSL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...