Gå til innhold

Vac-banned fra steam for NO REASON


Anbefalte innlegg

Hallo! Ja du leste rett, jeg har IKKE brukt noen hacks i de spillene jeg ble banned for. Jeg hadde en god del HL2 baserte spill som css, halflife, tf2, gmod osv. Så hadde jeg mw2 og cod 5 og noen andre spill.

Jeg var ganske lei av mw2 for en stund tilbake så jeg lasta ned en host tool til og hoste mods, ble kjapt banned etter en uke men det gjorde ikke stort. Koste meg med CS og gmod når jeg kjeda meg. Men så, HELT PLUTSELIG, blir jeg banned fra ALLE Hl2 spillene. UTEN NOEN FOR HACKS / CHEAT. Jeg kan ta hånden på hjertet og si at jeg ALDRI har brukt aimbot/wallhack/cheats på denne accounten!

Æresord! Sykt! Har sendt dem mail men de nekter å gi meg tilbake spillene! HAR JO IKKE CHEATAAAAAAAAA. Omg jeg klikker vinkel.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VAC registrerer at noen er inne og fikler med koden, ikke akkurat hva det fører til, juks eller ikke. Hvis du har brukt tredjepartsprogramvare til å modifisere spillet vil det kunne gi utslag på VAC samme hva du bruker det til.

 

Med andre ord: VAC er ikke som et antivirus-program hvor man først må oppdage en spesifikk cheat før man kan iverksette tiltak. VAC slår ut når det er noe muffens.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

VAC registrerer at noen er inne og fikler med koden, ikke akkurat hva det fører til, juks eller ikke. Hvis du har brukt tredjepartsprogramvare til å modifisere spillet vil det kunne gi utslag på VAC samme hva du bruker det til.

 

Med andre ord: VAC er ikke som et antivirus-program hvor man først må oppdage en spesifikk cheat før man kan iverksette tiltak. VAC slår ut når det er noe muffens.

 

Har ikke brukt noen tredjeparts programvare, har ikke modifisert noen spill utenom at jeg lastet ned content til Garrys mod. Noe som MÅ være lov..? siden jeg lasta ned fra en offisiel side mener jeg og huske. Uansett disse var vel akkurat som skins? Var bare ekstra vehicles og våpen osv..

Lenke til kommentar

Jeg var ganske lei av mw2 for en stund tilbake så jeg lasta ned en host tool til og hoste mods, ble kjapt banned etter en uke men det gjorde ikke stort.

 

 

Har ikke brukt noen tredjeparts programvare, har ikke modifisert noen spill utenom at jeg lastet ned content til Garrys mod. Noe som MÅ være lov..? siden jeg lasta ned fra en offisiel side mener jeg og huske. Uansett disse var vel akkurat som skins? Var bare ekstra vehicles og våpen osv..

:ermm:

Lenke til kommentar

Jeg var ganske lei av mw2 for en stund tilbake så jeg lasta ned en host tool til og hoste mods, ble kjapt banned etter en uke men det gjorde ikke stort.

 

 

Har ikke brukt noen tredjeparts programvare, har ikke modifisert noen spill utenom at jeg lastet ned content til Garrys mod. Noe som MÅ være lov..? siden jeg lasta ned fra en offisiel side mener jeg og huske. Uansett disse var vel akkurat som skins? Var bare ekstra vehicles og våpen osv..

:ermm:

 

Tulling... sa jo jeg brukte den til mw2, så ble jeg banend fra mw2. Men dette er lenge siden. Har spilt masse gmod osv etter det. Så plutselig for no reason blir jeg banned fra alle hl2 spill

Lenke til kommentar

Tulling... sa jo jeg brukte den til mw2, så ble jeg banend fra mw2. Men dette er lenge siden. Har spilt masse gmod osv etter det. Så plutselig for no reason blir jeg banned fra alle hl2 spill

Du får ikke insta-ban av VAC. Kan være en delayed ban, slik at cheaterne ikke skal vite hvilke hacks som er VAC-unproof.

MW2 bruker også VAC

 

Hvorfor du ble bannet med engang i MW2 og resten delayed må du nesten spørre Valve om, men jeg tviler ikke på at det er det som er grunnen

Lenke til kommentar

Tulling... sa jo jeg brukte den til mw2, så ble jeg banend fra mw2. Men dette er lenge siden. Har spilt masse gmod osv etter det. Så plutselig for no reason blir jeg banned fra alle hl2 spill

Du får ikke insta-ban av VAC. Kan være en delayed ban, slik at cheaterne ikke skal vite hvilke hacks som er VAC-unproof.

MW2 bruker også VAC

 

Hvorfor du ble bannet med engang i MW2 og resten delayed må du nesten spørre Valve om, men jeg tviler ikke på at det er det som er grunnen

 

Ble ikke bannet med en gang fra mw2. Tok noen uker.. 1-2. jeg visste at toolen var detected, selvom det ikke er en CHEAT på noen måte. Den bare enabler console. Men uansett. jeg gir faen i mw2, det er det verste spillet jeg noen gang har spilt. Det er HL2 spillene jeg bryr meg om, jeg skjønner faen ikke hvorfor de skal banne meg derfra, LEENGE etter jeg "cheatet" på mw2 som ikke gir samme utslag i vac2 ban uansett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tulling... sa jo jeg brukte den til mw2, så ble jeg banend fra mw2. Men dette er lenge siden. Har spilt masse gmod osv etter det. Så plutselig for no reason blir jeg banned fra alle hl2 spill

Du får ikke insta-ban av VAC. Kan være en delayed ban, slik at cheaterne ikke skal vite hvilke hacks som er VAC-unproof.

MW2 bruker også VAC

 

Hvorfor du ble bannet med engang i MW2 og resten delayed må du nesten spørre Valve om, men jeg tviler ikke på at det er det som er grunnen

 

Ble ikke bannet med en gang fra mw2. Tok noen uker.. 1-2. jeg visste at toolen var detected, selvom det ikke er en CHEAT på noen måte. Den bare enabler console. Men uansett. jeg gir faen i mw2, det er det verste spillet jeg noen gang har spilt. Det er HL2 spillene jeg bryr meg om, jeg skjønner faen ikke hvorfor de skal banne meg derfra, LEENGE etter jeg "cheatet" på mw2 som ikke gir samme utslag i vac2 ban uansett.

du kan jo ringe suport.. du har jo rettigheter på css og dem ande spilene vis du ikke har gjort noe

Lenke til kommentar

Kanskje vis du banner mindre så går "bannen" din bort av seg sjølv?

 

Du har blitt busta, bit i det sure eplet og kjøp spelet på nytt.

Og neste gang... ikkje modifiser på koden... da veit du i allefall kva som skjer.

 

 

Åherregud. At folk kan være så trangsynte? jeg ble faktisk banned for no reason. Helt utrolig, og de jævla idiotene i steam sier at de ikke " har lov å gi ut logg " over bannen. Så de kan liksom finne på hva som helst. Men de "har ikke lov" å si deg grunnen til at du ble banned.

Og de kunne ikke gjøre noooe som helst med deg og beklaget veldig.

Jeg har kjøpt alle de jævla spillene på nytt og tapt mange hundre kroner.

 

Cheers

Lenke til kommentar

Kanskje vis du banner mindre så går "bannen" din bort av seg sjølv?

 

Du har blitt busta, bit i det sure eplet og kjøp spelet på nytt.

Og neste gang... ikkje modifiser på koden... da veit du i allefall kva som skjer.

 

 

Åherregud. At folk kan være så trangsynte? jeg ble faktisk banned for no reason. Helt utrolig, og de jævla idiotene i steam sier at de ikke " har lov å gi ut logg " over bannen. Så de kan liksom finne på hva som helst. Men de "har ikke lov" å si deg grunnen til at du ble banned.

Og de kunne ikke gjøre noooe som helst med deg og beklaget veldig.

Jeg har kjøpt alle de jævla spillene på nytt og tapt mange hundre kroner.

 

Cheers

 

Kva hadde du egentlig håpa på skulle skje med denne posten?

Få noken støtte erklæringer?

Få noken til å synes synd i deg?

Få ein moderator til å ta kontakt med steam og løyse saken for deg?

 

Foresten juksemakere skulle vore utestengd på livstid, er ikkje noke å samle på.

Lenke til kommentar

Kanskje vis du banner mindre så går "bannen" din bort av seg sjølv?

 

Du har blitt busta, bit i det sure eplet og kjøp spelet på nytt.

Og neste gang... ikkje modifiser på koden... da veit du i allefall kva som skjer.

 

 

Åherregud. At folk kan være så trangsynte? jeg ble faktisk banned for no reason. Helt utrolig, og de jævla idiotene i steam sier at de ikke " har lov å gi ut logg " over bannen. Så de kan liksom finne på hva som helst. Men de "har ikke lov" å si deg grunnen til at du ble banned.

Og de kunne ikke gjøre noooe som helst med deg og beklaget veldig.

Jeg har kjøpt alle de jævla spillene på nytt og tapt mange hundre kroner.

 

Cheers

 

Kva hadde du egentlig håpa på skulle skje med denne posten?

Få noken støtte erklæringer?

Få noken til å synes synd i deg?

Få ein moderator til å ta kontakt med steam og løyse saken for deg?

 

Foresten juksemakere skulle vore utestengd på livstid, er ikkje noke å samle på.

 

Jeg tenkte KANSKJE, at noen hadde opplevd dette før. Mener å har hørt at steam har bannet 1500 uskyldige mw2 spillere en gang. Så..

 

Steam er noe drit, man blir jo bannet på livstid hvis man ikke kjøper spillene på nytt.

Lenke til kommentar

Steam er noe dritt ja, i de aller fleste tilfeller gjør de riktig, men for de uheldige som er uskyldige, så kan du ikke gjøre noenting. Det er ikke første gang for å si det slik, jeg vil råde deg til å bruke impulse og gamersgate. Mindre, og mye mer sympatiske digialdistribution tjenester. Steam har godt av konkurranse og et spark bak. Jeg har ikke opplvd å bli bannet enda, men jeg kan bare se for meg reaksjonen viss de jeg skulle mistet et spill til flere hundre kroner uten grunn.

 

Men sympati eller tips det kan du selfølgelig ikke forvente her, alle tror de verste, og så lenge de ikke angår dem er du en kjeltring av største sort, for steam kan jo aaaaaldri gjøre feil. Selv om de vel har gått frem i flere tilfeller at det nettopp har vært tilfelle.

 

Selfølgelig har steam en gang i blandt kjempe tilbud(overlord og the witcher var jeg fornøyd med), men til vanlig, og de vanlige tilbudene de har er rett og slett elendige.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...