Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få seg noe i russetiden

Gjest boytoy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloiz.

Er en gutt på 18 som fremdeles er jomfru, og har egentlig gitt opp å prøve å få jenter..

Skal være russ til neste år, hvor vanskelig er det å få seg noe i russetiden? Tenker da både på lokalfester og russetreff (tryvann/lillehammer etc)

Hørt at jentene er ganske villige ja.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og heller finn noen som er verdige. Å ta drita løsmus på en russefest er ikke akkurat førsteprioritet her.

Helt enig!

Men det er ikke veldig vanskelig i russetiden nei

Skrevet

For noen blir det sikkert lettere, andre ikke. Perosnlig syns jeg det var lettere, men takket nei faktisk. Ville ikke at den første gangen skulle være driting i en mørk skog, i minusgrader. Men hver sin lyst.

Skrevet

Du finner mange løse jenter i russetiden, akkurat som du finner mange løse jenter til enhver tid. Kanskje de er litt lettere å få øye på i russetiden.

Skrevet

Jeg går inn i russetiden for å ha det fett, som alle andre.

Man kan ikke garrantere at man får seg noe i russetida, men sjansen er vel større enn ellers vil jeg tro ettersom promillen igjennom Mai er nokså høy enn ellers i livet ditt.

Skrevet

Det er lett, til og med de mer "anstendige" jentene slipper seg løs og føler de kan gjøre hva de vil.

Er ikke verre enn å spørre en random på tryvann om de er med på en tur i skogen og plukke kongler.

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...