Gå til innhold

Årets medlem i Premier League-kategorien - Nominasjonstråd


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nominerer Smågal. Har mye bra å si, og slår til med morsomme saker titt og ofte. Synd vi ikke traff på hverandre i Liverpool.

 

Et lite eksempel:

 

WELL. Jeg var godt i gang med kvelden og skulle flytte meg fra stolen til sofaen hvor kvinnsa var. Så trakka jeg opp på armlenen på sofakanten og da knakk hele jævla greia, lurt som faen. Dansa forøvrig naken med ei og hu stod der og spanka meg på skinka. Har film!

 

Møtte forøvrig ta pause halvveis i innlegget for jeg vart så jævla dårlig, gikk på dass og fant ut at jeg har et jævlig stort sår på undersiden av kneet! wtf..?

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg hadde sett en "siddis" på forumet en gang

 

 

Off... Ja det kryr av de her inne :(

 

niko, er han nominert? Hvis ikke tar eg han. (Orker ikke scrolle for å sjekke) Nominerer han fordi han er så flink å skryte hver gang en bruker skriver mer enn to linjer.

 

Eg skriver alltid mer enn to linjer, men så har eg på størrelse 58 i skrift, så tror ikke nikoen er helt fornøyd :(

 

CRAP! Han var jo nominert.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstod førsteposten (og den tilhørende diskusjonen) rett, så har jeg kun lov til å nominere to brukere. Det står jo dessuten eksplisitt i posten min at de er (jeg siterer;) to av de eneste[...], noe som impliserer at det faktisk er flere som greier å forholde seg nogenlunde objektiv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...