Gå til innhold

Wikileaks under attack


Skatteflyktning

Wikileaks vs Staten(e)  

112 stemmer

  1. 1. Hvem Stoetter DU?

    • Wikileaks
      100
    • Staten(e)
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, jeg trodde du mente alternativ til å donere til WL.. Nei, kommer ikke på noe godt alternativ i farten.

 

 

Jeg vil tro at en donasjon til Wikileaks er en klarere (og mer velkommen) stoette en aa droppe Paypal.

 

De som stoetter Statene kan fortsatt bruke paypal for aa sende inn sine donasjoner til de Statene de Stoetter tror jeg tralala.

Lenke til kommentar

alle har et motiv, hva er motivet til wikileaks?

 

La folk få vite militærets hemmeligheter? (eller regjeringen, usikker..)

 

Jeg er ogsaa litt usikker om dette om aa la regjeringen vite militærets hemmeligheter er en god idee?

 

Tror flere deler den tanken. Men med mindre det gjør at fiender får vite hemmelige strategier, er jeg for det.

 

Skal de få lov til å gjøre hva de vil uten at noen finner ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er Wikileaks?

 

XXXXXXXXX er en XXXXXXXXX som XXXXXX der de XXXXXXXXXX alt XXXXXXXX ikke vil at du XXXXXXXX XXXXXXXX

 

Veldig konstruktiv post. Sånne som deg som gjør dette forumet til å øke i kvalitet... :thumbdown:

Det var litt dårlig forklart, men det han mente var at WikiLeaks er en nettside som lekker ut info og materiale som gjerne ikke skal ut i offentligheten. Et godt eksempel er en video fra et helikopter som skjøt og drepte en del sivile, fordi de i helikopteret trodde de bar våpen (Det var egentlig videokameraer, en del av de sivile var journalister)

 

Dette var en tabbe som millitæret ikke ville at hele verden skulle vite om. Spørsmålet er da; bør slike statshemmeligheter holdes skjult, eller har alle rett på å vite sannheten?

Lenke til kommentar

Hva er Wikileaks?

 

Se rundt på siden deres. Det er noen som vil avsløre hemmeligheter.

 

Hadde jeg kunnet komme inn hadde jeg ikke spørt spørsmålet

 

Sveitsiske siden fungerer fortsatt (saa lenge det varer): http://wikileaks.ch/

 

Tror ikke den holder mye lenger naa, kanskje en uke til?

Meninger?

 

Hvor lenge tror dere Julian Assange overlever?

 

Om dere tror han ikke blir drept, hvor lenge til han blir kidnappet? (ie arrestert og renditioned til US som Statene utvilsomt vil kalle det)

 

Kanskje det er noen som tror han vil faa lov til aa leve i fred og frihet?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...