Gå til innhold

Rar XBOX kontroll


Visslarr

Anbefalte innlegg

Jeg har da en helt vanlig svart XBOX 360 kontroll. Jeg bruker også Steelseries Siberia Headset, svart med USB greie til. For en stund siden så knakk min Steelseries connector i to (Den pluggen man tar inn i kontrollen knakk) så jeg kjøpte en ny en, helt lik. Jeg plugget den in, og når jeg da spiller Black Ops for eksempel, så vises det at jeg "snakker" i micen bare jeg rører på connectoren, dette skal da ikke skje? Og dessuten, så disconnecter kontrollen min hele tiden. Jeg har prøvd med batterier (Ikke helt nye, skal prøve snart) og PLay & charge kit, men ingen ting som hjelper. Skal prøve nå igjen etter å ha restartet xboxen, men er dette noe som er feil inne i kontrollen sånn at jeg må kjøpe en ny en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm en ny kontroll? Fra hvor da? Eller mener du den connecteren?

 

Er rimelig sikker på at det ikke er noe som sitter fast inni, siden jeg har da kjøpt en ny connector, og den passer helt fint. Nå for tiden så går ting som det skal, men liker fortsatt ikke kontrollen min. Har sølt "litt" cola før på den, så Y knappen, start knappen og delvis X knappen er klissete, pluss venner svetter som bare det på den :D

 

Når jeg får razer kontrollen min, så skal jeg pakke den in i plast :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...