Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner blixern for kan kankje sende deg en iso fil om du vil? :) har en jeg.

Deling av piratkopiert materiale er forbudt, selv om det gjøres via PM. Dere slipper unna med en «muntlig» advarsel nå, men neste gang blir det minst 300 dagers ferie. :ph34r:

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Tsjuden for jeg lurer på om jeg skal sette inn de siste skruene i bordet mitt :)

Banner runar for å snike med en melding som jeg ikke likte..

Endret av Crazyjoey
Skrevet

Banner Tsjuden for jeg laster ikke ned piratkopier heller. Slutta med det i 8. klasse. Ble lei av virus og slikt, så da droppa jeg det. Eneste jeg laster ned for tiden er linux distroer, som er lovlig. :)

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Crazyjoey for å snakke om tull!

Skrevet (endret)

Banner nathalie for hva slags tull? Det er sant, jeg laster faen ikke ned en jævla dritt ulovlig!

Banner Tsjuden for å mene at jeg er flink og kul. takk :D

Endret av Crazyjoey
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Banner Crazyjoey fordi gjør du ikke det? :ohmy:

Skrevet

Banner Aalton for ikke jeg heller. Laster ikke ned noe annet enn lovlige ting, som gratisprogrammer fra hjemmesidene til programmene, linux distroer, som også er gratis og lovlig. Lurer på om det kankje var en skjult nedrakking der?..

Skrevet (endret)

Banner Tjuden fordi alle konkluderer med ting, Joey, sånn er det bare :)

Banner Joey, er det lov å laste ned en kopi av Windows f.eks om man eier lisens?

Endret av Aalton
Skrevet (endret)

Banner Aalton for det er vel lov og laste ned om det ikke er med serial eller crack, men ville ikke ambefalt det. Ta heller og lån en dvd av en venn og bruk din egen lisens. Tørr nesten ikke og skrive mere nå, kan jo hende den grønne mannen dukker opp igjen.

Og hvorfor konkluderer folk med meg? Pga visningsnavnet mitt inneholder "Crazy"? jeg er ikke gal i det hele tatt.. :p

Endret av Crazyjoey
Skrevet

Banner Joey for å være redd for Runar :p

Du har rett i det, jeg har platene mine selv. Bare funderte på å ha en form for backup på de, men kan jo ringe Microsoft og spørre om jeg kan få en kopi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...