Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi hva tror du?

Banner Vida fordi jeg forstår ingenting jeg nå. Du kaller meg søta og bruker '':love:'', samtidig som du har fjernet meg som venn og heller ikke benekter det.

Det Nathalie henviser til er at Latias fortsatt ikke har lest PMen jeg sendte han i går og heller ikke svart på profilkommentarene.

Jeg har vært her i over en måned, men nå tror jeg at det blir stopp. Ingen liker meg. :cry:

Edit: Jeg fikk hvertfall æren av å gi Vida den 6000 plussen hennes.

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Banner Nelly fordi oh the drama! :ohmy: kan ikke alle bare være snille med hverandre.

Skrevet (endret)

Banner Gypsy fordi jo, beklager. Fin dag etter bursdagen min. :( Jeg aner ikke hva som skjer, jeg går og legger meg. FML. :( :( :(

Endret av Nellyy
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi kan du snart forklare meg hvorfor du ikke svarer på PM eller profilkommentarer?

Endret av Nellyy
  • Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Banner Nelly fordi jeg la deg til som venn. :)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Banner Snuppeline for å stikke innom tråden. :wee:

Skrevet

Bare for å få klargjort det: hans bruker man vell om alle, uansett kjønn? Ihvertfall her hvor jeg bor :D

Banner Nuff for å tro at jeg tror at snuppa hans er en gutt, noe jeg ikke tror! :D

Skrevet (endret)

Banner NeBlix fordi takk, det var veldig hyggelig av deg, Gypsy. Jeg må seriøst slutte her, fordi det fører bare til vonde tanker og dårlig humør. :(

Så jeg stikker nå.

Endret av Nellyy
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...