SprengeMobil Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at N-4K0 nevnte sangen til Bruce Springsteen, som er toppers! 1
N-4K0 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner Sprengern for dette er radio gokk, erre noen i live her ute?
SprengeMobil Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner N-4K0 for å spørre om det er noen i livet her ute, og det er det alltid!
N-4K0 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner Sprengern for dis is Radio Terminator, is der enywån to kill out der??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner N-4K0 for vi håper du og alle sammen har en fin og god kveld.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg ønsker dere god natt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner SprengeMobil, for vi ønsker deg også en god natt.
SprengeMobil Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner Ciaran og Ciara for å si jeg er endelig oppe! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner SprengeMobil, for vi er også oppe nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner N-4K0 for vi trodde at folk fra Tromsø var Tromsøværinger.🤔🤔
N-4K0 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner Cia for å gjette riktig; jeg snakket om fylket Troms og ikke byen Tromsø, men tromsværing/tromsøværing er de "offentlige" benevnelsene, dog folk fra Troms ifølge Wikipedia også kan kalles nordlendinger fordi fylket en gang i tida var en del av grenseregionen Nordlandene. 1
SprengeMobil Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner N-4K0 for å markere ø-en i Tromsø med fet skrift. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner Sprengemobil for vi ser at du merket at N-4K0 postet en ø som må på slankekur.
N-4K0 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Banner Cia for æ e nordlæning æ, kossn e det med dæ, e du fostra opp på tørrfesk sånn som æ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Banner N-4K0 for vi er glade i tørrfisk.😋😋
N-4K0 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Banner Cia for jeg er ikke så begeistret for det, men tar glatt tørrfisk over ting som kaffe eller øl Har dere prøvd å dyppe tørrfisk i kaffe? 😆
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Banner N-4K0 for vi liker både tørrfisk og kaffe, men hver for seg. Vi synes ikke at en kombo av dem høres godt ut.🤣🤣
N-4K0 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Banner Cia for De kunde ha blivet kjent som oppfinnerne av tørket fiskekaffe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå