N-4K0 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner Sprengern for nu nei, De, jeg konsumerer ei dette skvip som kalles kaffe, det er fullstendig udrikkelig i min munn 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner N-4K0 for det var også vår mening og holdning før vi fylte 20 år, men etter at vi ble 20 år kom vi på bedre tanker. For vi våkner ikke uten kaffe. 1
MR SPEED Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni banner CC tørfisk nei takk Trur kjøpte de her noe likt uuuuu ugg nei takk nei over til mitt siste kjøpe da andre forsvant her etter ryding faen sorry der der her ble kjøpt nå 😀 Bose QuietComfort til 2549.kr 1
N-4K0 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner Speed for de der ser ut til å ha bøyle i hardplast og jeg foretrekker metall, jeg stoler ikke på at hodetelefoner med plastbøyle holder i lengden, hvor bra de enn måtte være.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner N-4K0 for vi ser at du forteller om ting du ikke stoler på.
MR SPEED Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner CC SI til vår egen @N-4K0 har hatt de før men havna på sykhuset det ble ryddet her noen stjelte de gamle da snøft bra bass lyden veldig bra supre da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner MR SPEED for vi synes at det var utrolig slemt og frekt at de ble stjålet.
N-4K0 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Banner Cia for helt enig, folk som stjeler ting som ikke tilhører dem er dr!ttsekker og kan dra til h3lvete. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner N-4K0 for der er du og vi 100% enige.
SprengeMobil Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg er også enige med dere og N-4K0. 1
N-4K0 Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner Sprengern for vi er Den Nordnorsk-Bergenske Enighetsklubben 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner MR SPPED nå blir vi forvirret her, synes ikke du at tyveri er frekt og slemt da??🤔🤔
SprengeMobil Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at MR SPEED kom med noe dumt. Endret 30. juni av SprengeMobil 1
MR SPEED Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni banner @SprengeMobil nå banna du feil da er CC du skal banne ikke meg da ikke snik i køen da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner MR SPEED for nå banner vi deg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Banner MR SPEED for ja vi bannet deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå