N-4K0 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Banner Sprengern for jeg er helt enig, men min dårlige kondis blir jeg og Sycen slått ganske så grundig
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner N-4K0 for vi har heller ikke samme kondisen nå som for noen år siden.😉😉
SprengeMobil Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner Ciaran og Ciara for å sikkert få tilbake kondisen når jeg ønsker dere en god søndagsmorgen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner SprengeMobil, for det satser vi også på.
MR SPEED Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli banner CC spiller ikke på penge spill sorry der taper bare pengene da 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner MR SPEED for vi er helt enige.
Sviskepott Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner C&C for jeg har ikke vunnet i spill på mange tiår. Ikke i kjærlighet heller. Så vet vi det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Banner Sviskepott, for vi vil mye heller finne lykken i de små gledene her i livet, enn og bli millionærer. 1
N-4K0 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Banner Cia for én ting skal sies, har man penger, kan man kjøpe seg det man har lyst på, så på én måte kan penger kjøpe lykke, men samtidig får man ikke samme gleden av ting hvis man kan kjøpe dem når som helst istedet for å spare opp til det, så på den måten er det absolutt sant at penger ikke kan kjøpe lykke 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Banner N-4K0 for vi svarer: Penger er ikke alltid Lykke, og Lykke er ikke alltid Penger.😊😊☺️☺️
Sviskepott Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Banner C&C for jeg tror at jeg skulle kunne klare å finne litt lykke til salgs, som jeg kunne unne meg om lottomillionene ble mine. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Banner Sviskepott, for vi er fornøyde som vi har det nå. 1
SprengeMobil Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet siden igår kveld på å bli bannet av noen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Banner SprengeMobil, for vi kan bekrefte at det stemmer bra.
SprengeMobil Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at det stemmer bra. 1
Sviskepott Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Banner SM som går i slik en grønnsort heldekkende drakt med glidelås og caps på en varm dag som denne. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Banner Sviskepott, for vi ønsker deg og alle sammen, en fin og god kveld.🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 14:55 Skrevet torsdag kl 14:55 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at Sviskepott skrev om profilbildet mitt, som er Nico Hülkenberg da han tok tredjeplass på Silverstone i fjor etter 239 kjørte løp. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:20 Skrevet torsdag kl 18:20 Banner SprengeMobil, for og gi oss den nyttige infoen om Nico Hülkenberg, det setter vi stor pris på. 1
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 22:13 Skrevet torsdag kl 22:13 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å også nevne den tyske Formel 1-føreren som i dag kjører for Audi. Capsen på bildet er en Pirelli-caps, som førerne bruker å ha på seg når de kommer på pallen, og de bruker også å lage spesielle capser (som på bildet), men ellers er de svarte. Han fikk også et Lego-trofé, da troféene på Silverstone i fjor var utelukkende laget med Lego. Endret torsdag kl 22:15 av SprengeMobil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå