SprengeMobil Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner FinalFantasyLover for å ha sett min tabbe lenger opp som jeg nå har redigert.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner SprengeMobil for vi har sett redigeringen.
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) banner @Sviskepott redigere Endret 30. juni av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner MR SPEED for vi redigerte ikke nå.
SprengeMobil Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner MR SPEED for å ha redigert lenger opp, derimot.
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Banner @SprengeMobil du må bytte ut Ø med o å se her gjørde sjøss på SPRENGEREN Endret 30. juni av MR SPEED
SprengeMobil Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner MR SPEED for å få meg til å bytte ut bokstaver i den uforståelige setninga. Gjorde sjoss vil det være.
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni banner Sprengeren selv har du tæla i dag da @SprengeMobil Det var ille kosli å preke med dææ i dag.
Sviskepott Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner MR for nå har han gått over til sånn fremmedord så ikke alle forstår hva som sies. 😜
SprengeMobil Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Banner Sviskepott for å ikke gjøre det, noe som jeg synes er bra, og for å terge MR SPEED. Endret 30. juni av SprengeMobil
Sviskepott Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner SM som tydeligvis liker å terge sine egentlig gode venner.
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (19 minutter siden): Banner SM som tydeligvis liker å terge sine egentlig gode venner. banner @Sviskepott Det var ille kosli å preke med dææ i dag. Det var veldig koslig pærke=snakke med dææ=deg har du tæla i dag da tæla=gåå søt nosen min
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Banner MR SPEED for vi sier: God Aften.😉😉
N-4K0 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Banner Cia for jeg skal kjøpe meg en slipsnål til min yngste nevøs dåp i slutten av juli og jeg fant en på nett med traktor på som jeg har lyst til å kjøpe
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Banner N-4K0 for vi ser at du vil bli traktormannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå