N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner Pott for Cia har et poeng, det er absolutt sunt å kjede seg iblant og det er noe flere bør lære seg. 1
SprengeMobil Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Banner N-4K0 for å ta med seg to blindpassasjerer på sin forrige banning. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner SprengeMobil for vi er to helt ufarlige blindpassasjerer.😉😉
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner Cia for å dukke opp når man minst venter det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner N-4K0 for vi dukker opp og forsvinner igjen like kjapt som to apasjer.😉😉
SprengeMobil Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner Ciaran og Ciara for å si jeg er endelig tilbake etter å ha sett VM-finalen der Spania vant med 1-0 over Argentina etter ekstraomganger! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner SprengeMobil for vi så også den kampen, men vi synes at bronsefinalen mellom Frankrike-England var mer spennende kamp enn finalen mellom Spania-Argentina.
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner Cia for jeg har lest at bronsefinalen er omtalt som den kanskje mest spennende kampen i hele VM, og jeg tenker mange britiske fotballfans er glade for at Argentina ble slått, gitt britenes evigvarende uenigheter med argentinerne vedr. Falklandsøyene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå