TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Nack, banner deg for han skal ikke ** *** *** selv. 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner TDS for å strø ektra mange stjerner ut i natteforumets himmel...ble skikkelig fint! 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Skvis, banner deg for, det var godt. 1 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Er sannelig ikke helt sikker på hva TDS holder på med i natt, men jeg gir litt saftig bannskap sånn i alle tilfeller. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner Sviskepott for nå har vi spist frokost.😋😋
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner C&C for nå har jeg stått opp for godt og skal finne meg frokost om fem minutter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner Sviskepott, for vi ønsker deg en godfrokost. Nå skal vi ta en lur straks, så da snakkes vi senere.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg banner C&C i en stille tråd, kun avbrutt av inderlig snorking på bergensk. 😂 1
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner Pott for å gjøre meg nysgjerrig på hvordan bergensk snorking høres ut, kanskje det er zzzbææærgenzz 😂 1 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner N-4 for akkurat det er du ikke i tvil om hvis du først hører to som slipper seg løs på det viset... 🤣 1
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner Pott for å forhåpentligvis ikke snorke frem zzzzviskepottzzz 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at du og Sviskepott er så trøtte at dere sovner her inne. 1 2
Hydrium Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner Cassidy tvillingene for å være noen friskuser når alle andre er trøtte 😋❤️ 1 1
MR SPEED Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner @Sviskepott ho påpeker mye nå grønt å rød gult svart hvit grått mørke grått her du 1 1
Sviskepott Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Jeg banner @MR SPEED for det er selve høsten han beskriver så poetisk og kunstnerisk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Banner Sviskepott for vi synes at høsten er en fin årstid.🍃🍃🍂🍂🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå