N-4K0 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner frøken Pott for Spre mente formodentlig at påpeke min benevning av 75 to ganger, dog "to" blev utelatt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner N-4K0 for vi ser at du har tallet på det.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars CC, banner dere for og dobbel blunke til han Nacko. 🥴🥴🥴
SprengeMobil Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Banner TheDark for å ha påstått på side 6654 at 75192 (tidligere Dr. Kjærlighet) skulle lage en Lego-modell av en wrestler. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 5.12.2019 den 21.05): Banner Spre-M for kanskje Dr. Kjærlighet har laget eller skal lage en lego modell av Lana. Av akkurat det bildet. ???? Endret 8. mars av SprengeMobil
Sviskepott Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Åhh...banner SM for å snakke om kjærlighet og sånne ting får jeg alltid med meg. 😃
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Skvis, banner deg for og se at vår gode venn @SprengeMobil mimrer tilbake nå. 😏🙂🙃 1
Sviskepott Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Søndagsbanner TDS mildt og snilt og liker at det mimres om hyggelige saker... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner 75192 for det synes vi også.
SprengeMobil Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner Sviskepott for å si ting og mene ting i kor her, noe jeg også gjør. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner 75192 for vi tenker at du også gjør det.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Banner C&C for de er dirigentene i dette enighetskoret vårt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå