Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelsket, men tør ikke å si det


Gjest ehh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke si. Gjøre.

 

Du bør VISE at du liker hun. Ikke ved å gi godteri og penger. Men kroppspråkelig.

:yes:

 

Enig. Hvis du er veldig tøff, trådstarter, så bare finner du et tema dere kan snakke om, så ser du henne dypt inni øynene, ber henne om å lukke dem, og så bare kysser du henne. Du har riktig alder. Du trenger i hvert fall ikke skjelve og være redd for at du blir anmeldt for sextrakassering. :roll:

 

Men hvis hun ikke liker meg på den måten, kan det jo hende at hun sier hva **** og slår til meg eller noe sånt da... det vil ikke være så hyggelig...

Lenke til kommentar

Ikke si. Gjøre.

 

Du bør VISE at du liker hun. Ikke ved å gi godteri og penger. Men kroppspråkelig.

:yes:

 

Enig. Hvis du er veldig tøff, trådstarter, så bare finner du et tema dere kan snakke om, så ser du henne dypt inni øynene, ber henne om å lukke dem, og så bare kysser du henne. Du har riktig alder. Du trenger i hvert fall ikke skjelve og være redd for at du blir anmeldt for sextrakassering. :roll:

 

Men hvis hun ikke liker meg på den måten, kan det jo hende at hun sier hva **** og slår til meg eller noe sånt da... det vil ikke være så hyggelig...

 

og hva slags tema skulle det være???

Lenke til kommentar

Ikke si. Gjøre.

 

Du bør VISE at du liker hun. Ikke ved å gi godteri og penger. Men kroppspråkelig.

:yes:

 

Enig. Hvis du er veldig tøff, trådstarter, så bare finner du et tema dere kan snakke om, så ser du henne dypt inni øynene, ber henne om å lukke dem, og så bare kysser du henne. Du har riktig alder. Du trenger i hvert fall ikke skjelve og være redd for at du blir anmeldt for sextrakassering. :roll:

 

Men hvis hun ikke liker meg på den måten, kan det jo hende at hun sier hva **** og slår til meg eller noe sånt da... det vil ikke være så hyggelig...

 

og hva slags tema skulle det være???

 

 

våpen, pc spill eller biler! det jenter elsker

Lenke til kommentar

Ikke si. Gjøre.

 

Du bør VISE at du liker hun. Ikke ved å gi godteri og penger. Men kroppspråkelig.

:yes:

 

Enig. Hvis du er veldig tøff, trådstarter, så bare finner du et tema dere kan snakke om, så ser du henne dypt inni øynene, ber henne om å lukke dem, og så bare kysser du henne. Du har riktig alder. Du trenger i hvert fall ikke skjelve og være redd for at du blir anmeldt for sextrakassering. :roll:

 

Men hvis hun ikke liker meg på den måten, kan det jo hende at hun sier hva **** og slår til meg eller noe sånt da... det vil ikke være så hyggelig...

 

og hva slags tema skulle det være???

 

 

våpen, pc spill eller biler! det jenter elsker

 

Vet ikke helt om denne jenta liker det jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Så snakk om bamser, hester og Justin Bieber da. Det liker hun hvertfall! :thumbup:

 

 

Jeg har ikke hatt den "ære" av å oppleve Wendelinho, hvorfor mistenker du Zinoy for å være dette forumgeistet?

 

Da har du gått glipp av noe! Artig fyr :w00t:

 

Noen som liker Justin bieber? viste jeg ikke... ingen i klassen min (tror jeg)

Lenke til kommentar

Så snakk om bamser, hester og Justin Bieber da. Det liker hun hvertfall! :thumbup:

 

 

Jeg har ikke hatt den "ære" av å oppleve Wendelinho, hvorfor mistenker du Zinoy for å være dette forumgeistet?

 

Da har du gått glipp av noe! Artig fyr :w00t:

 

også kan det jo hende at jeg får et spark i balla da. har vært gjennom det en gang før :hrm:

Lenke til kommentar

Føles ofte helt jævlig dersom du har vært forelsket en stund, medfører kanskje kjærlighetssorg og en mindre periode hvor verdenen din er meningsløs :)

 

So no pressure!:new_woot:

 

 

takk for den med No pressure du.:thumbup: nå tenker jeg 51-49 på at hun liker meg. håper ikke det blir alt for jævlig da hvis hun ikke liker meg... :cry:

Lenke til kommentar

er det noen her som har spurt, men fått et nei??? hvis, hvordan føles det???

 

Ja, jeg brant meg på det et par ganger da jeg var på din alder. Det gjør vondt som et helvete, helt til det går over. Jeg er redd det ødela meg litt permanent. Jeg har ikke gjort det siden, nei.

 

haha, dette hjalp nok mye på motivasjonen hans :p

Lenke til kommentar

er det noen her som har spurt, men fått et nei??? hvis, hvordan føles det???

 

Ja, jeg brant meg på det et par ganger da jeg var på din alder. Det gjør vondt som et helvete, helt til det går over. Jeg er redd det ødela meg litt permanent. Jeg har ikke gjort det siden, nei.

 

haha, dette hjalp nok mye på motivasjonen hans :p

 

most probably! :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei!

 

er tråstarter men gjestefunksjonen funket ikke lenger så jeg lagde en bruker...

ville bare si at jeg hadde spurt, men fikk ikke gode resultater ut av det. :cry:

føltes jo litt jævligt men har kommet over det... vi er fortsatt venner. (håper jeg)

Dette er andre gangen jeg får et nei og aldri fått et ja...

Endret av ehh
Lenke til kommentar

Hei!

 

er tråstarter men gjestefunksjonen funket ikke lenger så jeg lagde en bruker...

ville bare si at jeg hadde spurt, men fikk ikke gode resultater ut av det. :cry:

føltes jo litt jævligt men har kommet over det... vi er fortsatt venner. (håper jeg)

Dette er andre gangen jeg får et nei og aldri fått et ja...

 

Det ordner seg unge mann! :) bra du turte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...