Gå til innhold

Hvordan ta knekken på hardware....


Anbefalte innlegg

hvert bilde var vel på ca 80kb eller no, selvsagt tar det ikke lang tid å laste, saken gjelder det faktum at det ikke skal gjøres unntak når det nå er slik at man ikke skal legge bilder ut rett i poster..

Det er sånn at de aller fleste som sitter på "tregt" internett i følge deg, vil gjerne ta seg den tiden det tar å hente ned disse 80kb med bilder som absolutt er noe å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
hvert bilde var vel på ca 80kb eller no, selvsagt tar det ikke lang tid å laste, saken gjelder det faktum at det ikke skal gjøres unntak når det nå er slik at man ikke skal legge bilder ut rett i poster..

Det er sånn at de aller fleste som sitter på "tregt" internett i følge deg, vil gjerne ta seg den tiden det tar å hente ned disse 80kb med bilder som absolutt er noe å se.

 

unnskyld, men ser du hva jeg skriver ? din tolkning stemmer liksom ikke helt med det som står trykt...

SELVSAGT TAR DET IKKE LANG TID Å LASTE står det

IKKe, legg merke til bruken av IKKE

Lenke til kommentar

hold smella di ThomasM.. Dette var bare veldig morsomt, screw regler og alt sånt streit piss for nå..

 

Har medynk med deg AveMORphine, jeg hadde gått og hengt meg hvis jeg hadde gjort det samme som deg :)

 

Hvor mye penger tapte du på dette skrullet da? ikke bra, ikke bra.. Men konge at du deler det med oss :D

Lenke til kommentar
hvert bilde var vel på ca 80kb eller no, selvsagt tar det ikke lang tid å laste, saken gjelder det faktum at det ikke skal gjøres unntak når det nå er slik at man ikke skal legge bilder ut rett i poster..

Det er sånn at de aller fleste som sitter på "tregt" internett i følge deg, vil gjerne ta seg den tiden det tar å hente ned disse 80kb med bilder som absolutt er noe å se.

 

unnskyld, men ser du hva jeg skriver ? din tolkning stemmer liksom ikke helt med det som står trykt...

SELVSAGT TAR DET IKKE LANG TID Å LASTE står det

IKKe, legg merke til bruken av IKKE

Sikker på at det ikke er du som er blitt så hissig at du ikke får med deg hva du selv egentlig mener? For jeg ser nemlig ingen feiltolkning av ditt problem på denne posten.

Lenke til kommentar
du har enda ikke svart på topic-en.

Hvordan klarte du det????

 

ganske :lol: ja

 

 

flott det' date=' men det å legge bildene rett ut i posten [u']er noe av det dummeste du har prestert..[/[/u]quote] Prøver bare å se litt humoristisk på det :p (Men det ser ut som du sliter _litt_ dersom du ikke ser det :roll:)

 

seriøst, er du SÅ dum at du tror det har noe med det faktum at du har ødelagt litt hw ? dette har absolutt ingenting med felleskapets sans for humor, heller absolutt ingenting med min.

dette har noe å gjøre med det evinnelige faktum at ikke alle sitter på 10mbit som meg,noe som derfor vil føre til et HELVETE når de skal inn på denne topicen for å se hva en ny fyr fra gokk har prestert å gjøre..

du kunne i det minste skrevet en advarsel i topic om at det er bilder som er lagt rett ut i posten..dette har noe å gjøre med det å ta hensyn til flertallet av brukerne på et forum..og hvis det å ta hensyn til andre ikke er nok så burde det være nok at moderatorene sier klart NEI til den type bilder i poster...

ser det ut som jeg sliter litt dersom jeg ikke ser det humoristiske ?

humoristiske i hva da, at du griller litt hw, eller at du er en stokk dum fjott som ikke fatter pointet med det jeg skrev..

jeg ler av begge jeg...

 

Du bare måtte kommentere min intellekt? Kalle meg dum? Idiot osv osv

 

Ett lite tips for fremtiden; lær deg vanlig høflighet og slutt å leke moderator. Det å skrive ett innlegg som kun er å kaste dritt for andre du tror du representerer kaller ikke jeg spesielt smart. La de med ISDN/modem snakke for seg selv og slutt å spamme og slenge dritt. Dersom det kommer mer dritt fra deg tror jeg nok du kan si bye bye til forumet for en stund (da det du har skrevet om meg er vesentlig mer moderatormat-aktig enn de "store" bildene jeg postet).

Lenke til kommentar

EGENTLIG, så skal bilder legges i link.

MEN...

Når hele posten går ut på hva innholdet i bildene er, hva er da problemet med å legge bildene i posten?

Hvis bildene skulle ligget i link, så måtte man jo allikevel klikket på dem for å få sett hva posten i det hele tatt handlet om!

Det vil da si: du må laste ned MINST like mye...

Denne tråden ble da veldig off-topic?

 

Jeje. Syns synd på deg, AveMORphine :p

Den der er kjip...

 

EDIT: . != ?

Lenke til kommentar

jeg syns det var bra å poste bildene slik, slipper å trykke på linker som er inaktive og stresse med sånt. Thomas: er du helt vrengt i hue? hva er galt med 2x 80kb bilder? LOL patetisk du er. Hvis du ikke skjønner at bildene snakker for seg selv (sier mer enn 1000 ord) er det synd på deg.

Lenke til kommentar
flott det, men det å legge bildene rett ut i posten er noe av det dummeste du har prestert..
Prøver bare å se litt humoristisk på det :p (Men det ser ut som du sliter _litt_ dersom du ikke ser det :roll:)

 

seriøst, er du SÅ dum at du tror det har noe med det faktum at du har ødelagt litt hw ? dette har absolutt ingenting med felleskapets sans for humor, heller absolutt ingenting med min.

dette har noe å gjøre med det evinnelige faktum at ikke alle sitter på 10mbit som meg,noe som derfor vil føre til et HELVETE når de skal inn på denne topicen for å se hva en ny fyr fra gokk har prestert å gjøre..

du kunne i det minste skrevet en advarsel i topic om at det er bilder som er lagt rett ut i posten..dette har noe å gjøre med det å ta hensyn til flertallet av brukerne på et forum..og hvis det å ta hensyn til andre ikke er nok så burde det være nok at moderatorene sier klart NEI til den type bilder i poster...

ser det ut som jeg sliter litt dersom jeg ikke ser det humoristiske ?

humoristiske i hva da, at du griller litt hw, eller at du er en stokk dum fjott som ikke fatter pointet med det jeg skrev..

jeg ler av begge jeg...

 

 

 

Dette er vel en av hardware.no's wannabe moderators, eller en som leter etter en post han kan kose seg med å klage over.

Hvorfor ikke bare ignorere slike poster istedet for å klage på dem.

Det er faktisk moderatorer her som gjør jobben sin,så det er jo like greit å sende mail til dem og klage.

Er jo ingen grunn til å si at fyren som startet topicen er en stokk dum fjott.synes det var en stilig post jeg :)

Stå på folkens! personlig holder jeg med unna slik sommer grilling :lol:

Lenke til kommentar

Back to topic: Det hører med til historien at hovedkortet ikke kan være helt friskt, da det ikke slo av da CPU`n overheta. Samt ville ikke starte i det hele tatt uansett hvilken CPU som ble satt i (de fungerer på mitt 8rda+). Så kortet er levert for sjekk, så får vi se hva som skjer. Ny CPU kommer uansett i morgen (XP2500+) og sjekken av hovedkortet skal være ferdig i morgen.

 

Det eneste bilde jeg har fått på dette kortet er det røde flashing bios bildet. Og har sjekket litt rundt og sett at det har vært endel trøbbel med dette kortet (DOA`s).

Lenke til kommentar
du har enda ikke svart på topic-en.

Hvordan klarte du det????

 

ganske :lol: ja

 

 

flott det, men det å legge bildene rett ut i posten er noe av det dummeste du har prestert..
Prøver bare å se litt humoristisk på det :p (Men det ser ut som du sliter _litt_ dersom du ikke ser det :roll:)

 

seriøst, er du SÅ dum at du tror det har noe med det faktum at du har ødelagt litt hw ? dette har absolutt ingenting med felleskapets sans for humor, heller absolutt ingenting med min.

dette har noe å gjøre med det evinnelige faktum at ikke alle sitter på 10mbit som meg,noe som derfor vil føre til et HELVETE når de skal inn på denne topicen for å se hva en ny fyr fra gokk har prestert å gjøre..

du kunne i det minste skrevet en advarsel i topic om at det er store bilder..dette har noe å gjøre med det å ta hensyn til flertallet av brukerne på et forum..og hvis det å ta hensyn til andre ikke er nok så burde det være nok at moderatorene sier klart NEI til den type bilder i poster...

ser det ut som jeg sliter litt dersom jeg ikke ser det humoristiske ?

humoristiske i hva da, at du griller litt hw, eller at du er en stokk dum fjott som ikke fatter pointet med det jeg skrev..

jeg ler av begge jeg...

 

1. Bildene var ikke så store spør du meg.. og når man sitter på net med et stakkars modem så er man vant til slikt. jeg tviler sterkt på at de irriterer seg over det. Anyway.. det sagt flere ganger her på forumet at det ikke er noen menneskerett.. det er et tilbud for de som har tilgang på datautstyr.. han har ikke brutt noen relger.. det synes jeg nesten du har gjort.

2. Du kommer med kjeft og spydigheter, noe du IKKE har rett til å gjøre. Dette er det EKTE moderatorer som skal ta seg av, og ikke små spydige wannabe-moddiser med mindreverdighetskomplekser som deg selv.

 

3. Siden du sitter på 10mbit, og ikke blir affektert av dette så foreslår jeg at du (som det sies i CS) STFU!!

 

NICE!! :woot::woot::woot:

 

Mener og at det var tøfft å se de bildene :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...