Gå til innhold

Giro d'Italia 2011


Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo mulig å sykle ned der da. Litt farlig ja, men mulig. De har jo sikret de verste stedene og med dødsfalet i bakhodet tror jeg rytterne hadde tatt det ekstra rolig.

 

Men, men, vi lever jo i ei tid der 1 cm. snø stopper fotballkamper fra å arrangeres.

1cm snø stopper ikke kamper i Norge i alle fall.

Lenke til kommentar

Det var jo klart før Giro'en startet at både Cav og Petacchi ikke skulle fullføre. Begge satser jo på Tour de France.

 

Det var vel klart om Cav ihvertfall, tror ikke vi hørte noe om Petacchi fra kommentatorne...

 

Er nesten litt sykt som sykkelsporten har utviklet seg. En må dope seg for å vinne, og det handler nesten om hvem som har puttet mest i seg. Synd. Gleder meg til den dagen Contador blir tatt, for det må skje snart.

 

Litt vanskelig å bli tatt for noe en aldri har gjort...

Lenke til kommentar

Er nesten litt sykt som sykkelsporten har utviklet seg. En må dope seg for å vinne, og det handler nesten om hvem som har puttet mest i seg. Synd. Gleder meg til den dagen Contador blir tatt, for det må skje snart.

Tja. De siste 3 årene har nok vært de reneste (Les: minst dopede) på mange år.

 

Litt vanskelig å bli tatt for noe en aldri har gjort...

Hva enn som får deg til sove om natten.

 

Jeg ser mer for meg typer som Rujano/Gadret/Dupont som har en reell sjanse til å hevde seg bra i sammendraget prøve seg. Nibali og Scarponi har desverre bare vært skygger av seg selv hittil og jeg ville ikke blitt overrasket i det hele tatt om iallefall en av dem endte utenfor pallen.

Rujano og Contador kommer nok igjen til å være en klasse for seg selv. Kjip tipping, men Zoncolan burde passe Rujano enda bedre enn tidligere fjell. Rujano får Piepoli til å se stor ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...