Gå til innhold

Giro d'Italia 2011


Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtidig kan man si at de spurterne som ikke kom med satt for langt bak.

 

Hadde dagens tre første i mål på Giromanager. Blir bra dette.

 

Trodde det var etappe 13 i dag, så gjorde noen bytter. Blant annet heiv jeg ut Petacchi og tok inn Ferrari, men beholdt heldigvis Cav og Appollonio.

 

Hadde 1, 2 og 4. med andre ord + sportsjefen til Cavendish! Bør vel være fornøyd med dette : )

 

--

 

Poenget mitt var mest at uhell skjer. Selv om det er ryttere der som sikkert har gjort slike svinger 100 ganger før, er de - som alle oss andre - ikke perfekte, og kan dermed miste konsentrasjonen et sekund eller "stivne" i svingen.

 

Jeg mener altså at det ikke trenger å ha noe med dumhet å gjøre. Men for all del, jeg vet ikke hvem/hva det var som forårsaket velten, så det kan jo hende det er noe idioti ute å går.

 

Edit: innlegget var visst det samme x2

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Nå skal i alle fall Petacchi og Cavendish ut av laget mitt. Inn skal noen billige spurtere, så jeg får en del budsjett ledig.

 

Samme her, selv om det begynner å bli dårlig med bytter igjen nå. Bare 6 igjen, så får være smart nå!

 

Fikk forresten 850 poeng på manageren, fornøyd med det!

Lenke til kommentar

Mistet trua på Cavendish etter de første etappene, han virket litt slapp eller sliten. Så da ble han kastet ut av laget mitt og erstattet med Ferrari. Typisk at han våknet til liv igjen når jeg var opptatt med eksamen :(

 

Hvilke klatrere satser dere på? Ser litt etter en klatrer som kan gå i et megabrudd som holder hele veien inn på etappe.

Lenke til kommentar

Mistet trua på Cavendish etter de første etappene, han virket litt slapp eller sliten. Så da ble han kastet ut av laget mitt og erstattet med Ferrari. Typisk at han våknet til liv igjen når jeg var opptatt med eksamen :(

 

Hvilke klatrere satser dere på? Ser litt etter en klatrer som kan gå i et megabrudd som holder hele veien inn på etappe.

 

Samme gjorde jeg i fjorårets TdF. Kasta han på hodet ut dagen før han begynte å vinne. Veldig kjipt!

 

Angående klatrere håper jeg selv på Suitsou og Le Mevel, da disse har noe å kjempe for i forhold til sammendraget, men har dessverre ikke fulgt med sykkelsporten lenge nok til å kunne uttale meg spesielt. :p

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Det er jo veldig avhengig av hvordan løpet utvikler seg. Det skal gå greit for Petacchi, med mindre hele feltet kommer til å kjøre veldig hardt. man må kjøre en del for å bli kvitt Petacchi der altså...Det er fire etapper før disse to hvor kanonene kommer til å gi alt. Tror ikke at kanonene bryr seg så mye om disse to, for blant de som har håp om høye sammenlagtplasseringer, så vil nok ikke disse skille noe særlig og det vet de og. Og de vil vel heller være så godt restituert som det går an før de to siste fjelletappene. Tror de kommer til å ta det piano. Men selvfølgelig blir det hardt hvis bare Lampre kjører.

Lenke til kommentar

Det er en stigning på over 700m på nokså kort tid. Ikke f... om Petacchi klarer å følge med de fremste.

 

Nå når jeg ser nærmere på det, så har du selvfølgelig rett. Men tror de kommer til å ta det piano i HF og han kan fint kjøre seg innpå i utforkjøringen. Men like greit å slappe av. tror han vinner trøyen til slutt.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...