Gå til innhold

Giro d'Italia 2011


Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lance er tidenes mest testede idrettsutøver og du mener kanskje han er rein? Antidopingjegerne ligger lysår bak de som produserer EPO-stoffer og utvikler teknikker for bloddoping (som man enda ikke kan spore til tross for blodpass)

 

Såeh, at han testes ofte er nok ikke noen bekreftelse. Frank/Andy Schleck feks er nok også dopere av rang, men har heller ikke blitt tatt. At de er reine kan du bare glemme.

Fränk har vel også hatt en positiv a-prøve? eller var det mistanke? Hva var det? Jeg har dessverre en stygg følelse når det gjelder sammenlagtkandidater i de store rittene. Synd er det. Tror blodpassene må bli viktige.

Lenke til kommentar

@Step_Up:

 

Hvis noen hadde sagt dette:

 

Jeg kan umulig se for meg at Lance er dopet. Han blir testet alt for ofte og alt for grundig til at han kan dope seg med noen av de dopingmidlene som man klarer å oppdage ved tester.

 

Hadde du da svart:

 

Takk for at du "set the record straight" .

 

?

 

Dette er et veldig enkelt ja/nei-spørsmål.

Lenke til kommentar

Jadda. Armstrong og laget hans dopet seg under tilsyn av lagleder Johan Bruyneel. Men når Armstrong legger opp syklingen og kun forblir medeier i laget, da slutter plutselig dopingen? Contador kunne nok ikke fått en bedre dopingutdannelse enn å bli med i Team Discovery Channel, noe han sikkert høster fruktene av enda.

Lenke til kommentar

@Step_Up:

 

Hvis noen hadde sagt dette:

 

Jeg kan umulig se for meg at Lance er dopet. Han blir testet alt for ofte og alt for grundig til at han kan dope seg med noen av de dopingmidlene som man klarer å oppdage ved tester.

 

Hadde du da svart:

 

Takk for at du "set the record straight" .

 

?

 

Dette er et veldig enkelt ja/nei-spørsmål.

 

Hva snakker du om plutselig? Det var da ikke jeg som skrev det om Contador, jeg bare viser til at han har rett...Men nå har jo Lance en masse som taler for at han dopet seg...

Lenke til kommentar

@Step_Up:

 

Hvis noen hadde sagt dette:

 

Jeg kan umulig se for meg at Lance er dopet. Han blir testet alt for ofte og alt for grundig til at han kan dope seg med noen av de dopingmidlene som man klarer å oppdage ved tester.

 

Hadde du da svart:

 

Takk for at du "set the record straight" .

 

?

 

Dette er et veldig enkelt ja/nei-spørsmål.

 

Hva snakker du om plutselig? Det var da ikke jeg som skrev det om Contador, jeg bare viser til at han har rett...Men nå har jo Lance en masse som taler for at han dopet seg...

 

Det bør være åpenbart hva jeg snakker om. Sitatet overfor er ord for ord, likt et innlegg du besvarte med "Takk for at du "set the record straight"", med unntak av at jeg byttet ut "Contador" med "Lance". Sitatet tar for seg akkurat det samme etter navnebyttet, og Contador og Armstrong blir utsatt for de samme testene. Responsen bør dermed være lik for begge sitatene.

 

At du ikke klarer å se dette er en klar indikasjon på at du er så åpenbart biased i Contador-saken at det ikke er verdt å diskutere det videre. At du tror Contador er ren er selvsagt helt greit, med sitatet i eksempelet mitt er ikke et bevis for det mer enn det er et bevis for alle andre som ikke er tatt for doping (enda mer, siden Contador faktisk er tatt), inkludert Lance Armstrong, og da bør du kunne behandle det for hva det er.

 

Diskusjonen er nå avsluttet fra min side, ettersom dette er som å snakke med en vegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...