Gå til innhold

Giro d'Italia 2011


Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Radioshack har heller ingen potensiell vinner av giro'en på laget. Kapteinen er Machado, som aldri har vunnet et stort ritt før. Dessuten har han ikke de samme kvalitetene som feks Nibali, Contador, Scarponi, Menchov og de andre kanonene.

 

Sammenlagt kommer enten Contador eller Nibali til å vinne. Book it.

 

Popovych kunne vært med der. Nå har jeg ikke kontrollen på hvem andre som var der. Du vet at Popovych har pallplass fra Giroen og vunnet Catalonia rundt når du skriver dette sant?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radioshack har heller ingen potensiell vinner av giro'en på laget. Kapteinen er Machado, som aldri har vunnet et stort ritt før. Dessuten har han ikke de samme kvalitetene som feks Nibali, Contador, Scarponi, Menchov og de andre kanonene.

 

Sammenlagt kommer enten Contador eller Nibali til å vinne. Book it.

 

Popovych kunne vært med der. Nå har jeg ikke kontrollen på hvem andre som var der. Du vet at Popovych har pallplass fra Giroen og vunnet Catalonia rundt når du skriver dette sant?

 

Vet ikke om det har noe å si i virkeligheten, men på Giromanager er Popovych kaptein på RSH, og Machado klatrer. Tenke bare jeg skulle si det.

Lenke til kommentar

Jeg skal opprette lag etter den andre hviledagen. Skal satse alt på tempoetappen som kommer rett etter pausen. Skal bare kjøre med temporyttere, jeg skal vinne den etappen. Og siden jeg har mange bytter igjen, kommer jeg til å skifte til spurterne på de flate etappene mot slutten. Sammenlagt vinner jeg ikke, men jeg SKAL vinne en etappe!

Lenke til kommentar

Gleder meg til i morgen, håper at Visconti reiser seg og tar etappeseieren etter et par svake etapper(aldri avskriv italienere). Andre kandidater jeg vil nevne er Rodriguez, Di Luca og Pineau - eller kanskje Nordhaug kan finne på noen sprell? Ellers blir det spennende å se om Duarte kan følge opp den fine innsatsen fra i dag, selv om jeg mistenker at han vil bli brukt som en ren hjelperytter for Menchov.

 

Når det gjelder Giroen generelt føler jeg det har vært veldig mange rare resultater så langt - spesielt på de halvkuperte etappene hvor alt kan skje, mistet litt av håpet når Weening av alle rullet først over målstreken på dagens etappe ...

Lenke til kommentar

Jeg skal opprette lag etter den andre hviledagen. Skal satse alt på tempoetappen som kommer rett etter pausen. Skal bare kjøre med temporyttere, jeg skal vinne den etappen. Og siden jeg har mange bytter igjen, kommer jeg til å skifte til spurterne på de flate etappene mot slutten. Sammenlagt vinner jeg ikke, men jeg SKAL vinne en etappe!

Det hørtes egentlig ikke ut som en dum idé.

Lenke til kommentar

Snakket med Shurger her om dagen at jeg synes det var ekstremt merkelig at de skulle sykle opp Etna-vulkanen, en av verdens mest aktive vulkaner. I dag kom den her på Twitter:

 

Fra @TV2Sindre i italia: Etna-utbrudd mellom 2 og 6 inatt, askestøv p veiene...GdI-arrangøren kommer med en uttalelse etter dagens etappe...

 

 

EDIT: Se bilder fra utbruddet her.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...