Gå til innhold

Sesjon del 2 - Hva skjer?


Natrich

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Er det helt tilfeldig utplukking av sesjonsdatoer? En som har bursdag på samme dag som meg skal inn til sesjon i September, han går også samme linje på skolen. Er det mulig å ringe til vpv og spørre når man har sesjon og eventuelt om man kan bytte dato? :)

Endret av OnkelW
Lenke til kommentar

Er det helt tilfeldig utplukking av sesjonsdatoer? En som har bursdag på samme dag som meg skal inn til sesjon i September, han går også samme linje på skolen. Er det mulig å ringe til vpv og spørre når man har sesjon og eventuelt om man kan bytte dato? :)

Vanligvis er de veldig greie på slik, bare si at du skal feire bursdag til kompisen din så skifter de sikkert ;)

Lenke til kommentar

Er det helt tilfeldig utplukking av sesjonsdatoer? En som har bursdag på samme dag som meg skal inn til sesjon i September, han går også samme linje på skolen. Er det mulig å ringe til vpv og spørre når man har sesjon og eventuelt om man kan bytte dato? :)

Vanligvis er de veldig greie på slik, bare si at du skal feire bursdag til kompisen din så skifter de sikkert ;)

Takk for svar! :) Tror jeg venter litt til og ser om jeg får noe i posten, så får jeg litt tid til å trene meg opp etter sommeren og ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lurer på om det er noen som har vært på sesjon, som ikke ønsket inn, og som slapp pga dette?

 

Jeg ønsket ikke inn, fikk brev etter sesjon om at jeg ikke var vernepliktig, og nå, 3 år etter fikk jeg varsel om innkallelse til HMKG.

Ble først forbannet, men nå gleder jeg meg, har snakket med mange, og er en opplevelse.

Jeg gleder meg spesielt til skyting :D

Lenke til kommentar

That might be! :) Har du tenkt på hva du vil der oppe? Satser på grensejeger her.

 

Ja, jeg har lest en del rundt omkring på forumet og på Forsvarets sider. Grensejeger er det jeg også vil satse på, har tittet litt på Ops&Rek, de har noen grenseoppdrag, men sitter for det meste å prosesserer det grensejegerne finner av informasjon - de lager videre rapporter for de opp over i systemet. De får et helt annet innblikk i saken, de ser alt ovenifra, grensejegerne henter inn informasjonen og tolker bildet der og da.

Jeg synes begge høres veldig spennende ut, men kommer nok til å prøve og komme meg på grensen =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Blir feil å si at O&R ikke er "på grensa", da de også bor ute på grensestasjonene og lever det gode liv der. Forøvrig regnes alle som jobber langs selve grensa (dvs. de som ikke er i leir) for grensejegere.

Aye - var ikke klar for dette før nå nylig etter å ha snakket med en på Ops&Rek og at du merket det nå :)

Lenke til kommentar

Da skjer det på torsdag da... Gruer meg egentlig ganske mye, men gleder meg også for å få det unnagjort :) Motivasjonen er på topp, og jeg skal plage de med dette uansett hvordan resultatene blir! Gruer meg mest til Synstesten (-1.5 på øynene), og litt til kondisjon. Hørsel er jeg usikker på. Tenkte jeg skulle bruke idag og morgendag på å finne en tjeneste som ser givende ut. :D Noen som har forslag til hva jeg kan spørre om mtp dårlig syn og OK kondisjon? :)

 

Håper virkelig jeg kommer inn !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...