Gå til innhold

hjelp til å finne riktig mobil, ingen er 100% :S


Markelure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del ser dette ut som et N8-valg. Ser ikke helt at andre telefoner stiller bedre her. HTC Desire som du nevner har elendig kamera. X10 har et ok kamera men har så mange andre mangler.

 

Hva mener du med at N8 har dårlig agps? Nokia går for å ha den beste kartløsningen om dagen og forøvrig virker GPSen feilfritt så vidt jeg vet. Eier selv en slik og den er en utmerket telefon hvis kriterier som kamera, byggekvalitet, wifi, touch, gps og batterikapasitet er viktige.

Lenke til kommentar

Dette må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke vet da denne funksjonen ikke er det første man markedsfører. Det finnes apps til feks trening som måler fart, vet ikke om disse bruker innebygget akselerometer eller agps.

 

Send en mail til Nokia Care og hør :)

 

Hvilke formål er dette viktig for forresten? Spør av ren nysgjerrighet

Lenke til kommentar

Å måle fart er jeg ganske sikkert på bruker gps.

 

Tipper et innebygd akselerometer kan klare det også. Mulig det er mer nøyaktig med gps though.

 

Hvis det kun er snakk om å sjekke en trimma moped i ny og ne ville jeg bare skaffet et annet device. Leke med en telefon i den hastigheten hørtes lite smart ut.

Lenke til kommentar

Hei *******

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Når du navigerer i kartprogrammet kan du trykke på Valg, Dashboard. Du kan da få opp informasjon om hastigheten.

 

Jeg vil personlig sette pris på om du ønsker å delta i en kort kundeundersøkelse som gjelder mitt svar til deg.

Kundeundersøkelsen vil du motta i en separat e-post.

 

Hvis det er noe annet jeg kan hjelpe med, så er du alltid velkommen til å kontakte meg igjen.

 

Vennlig hilsen,

Elin Nilssen

Nokia Care

 

må vell bli nokia N8 på meg da :p

 

kunne du prøvd det olannon? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...