Gå til innhold

Fotballtur til barcelona


johan1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg planlegger og reise på Barca-kamp i mai for å se Barca mot deportivo. Men jeg vet ikke hvor jeg skal kjøpe billetter fra. Blaugrana.no sier at det ikke er noe problem å få billett på stadion men jeg vil ikke ta noen sjansar. Hvilken internettside er trygg å kjøpe fra?

 

Vet ikke helt hvilken side det er trygt å bestille fra. Du kan jo sende mail til den norske supporterklubben og høre.

 

Har noen kamerater som bruker å være over og se El Clasico, de kjøper alltid billett utenfor stadion og dette er på El Clasico. Klart de må ut med en del penger, men billetter får de alltid tak i. Så i hvert fall vil jeg påstå at det er trygt for deg å vente til du kommer til Barcelona.

Lenke til kommentar

Jeg skal på barca espanyol isteden pga at serien kan være avgjort før deportivo kampen, men espanyol er et lokaloppgjør, og da er det alltid nesten fullt, er det likevel trygt å reise ned uten billett?

 

Klikk meg

 

Jeg tror du kommer deg inn uansett, men hvis du absolutt vil være sikra, så må du finne en plass å bestille fra. Gå inn på linken ovenfor.

 

Vet ikke om du er registrert på det norske Barca-forumet, men det skader ikke å registrere seg for å spørre erfarne folk der. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...