Gå til innhold

Min sønn er under 18år og får ikkje spille Call of Duty på nett?


Anbefalte innlegg

Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette?

Endret av balder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette?

 

Slik jeg forstår det får han lov til å spille COD av deg?

Er det på Xbox 360? Isåfall logg inn på din Gamertag, "klikk" deg over til hans navn og der vil du kunne velge masse "parental" instillinger

Lenke til kommentar

Eg er ein far til min sønn under 18 år. Etter at eg fekk Call of Duty Black Ops så har han tatt over min identitet for han er under 18 år. Han får ikkje spille Call of Duty på sin egen identitet. Eg regner med at eg har koblet han opp på meg, men eg har satt ein begrensing på alderen. Korleis får eg endret dette?

 

Slik jeg forstår det får han lov til å spille COD av deg?

Er det på Xbox 360? Isåfall logg inn på din Gamertag, "klikk" deg over til hans navn og der vil du kunne velge masse "parental" instillinger

Nei, PS3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kjøp han left 4 dead og film død snø og black ops og mw2 så blir han fornøyd

 

 

 

Men fra spøk til alvor

LOL? du må jo be han slutte med det der elle sifte passord og ta noen girspaker opp i opdragelsen

Be han slutte med det der? Ok. Vis du ikke har fått det med deg så får sønnen lov til og spille men blir nektet av playstation da han står oppført som under 18 år.

 

Med tanke på at du selv er 14 år kanskje du ikke skulle ha spilt spillet selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...