Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Litt hjemmetrening

patonnnn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter litt mye inne om dagene og tar litt småøvelser litt ofte.. Hjelper det om jeg tar sit-ups, crunshes, armhevinger o.l, og i hvilken grad ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Gi oss detaljer. Hva vil du? Hva vil du trene? Har du råd til å kjøpe apparat til å ha hjemme?

Situps er ikke bra for ryggen btw...

Kjør skikkelige øvelser som Knebøy, Markløft, chins, dips, benk, Militærpress, Calf Rises med vekter osv..

Men før vi gir deg skikkelige svar, fyll ut førstepost. Vi vet jo ingenting om deg!

(armhevinger hjelper om du er svak, men ikke hvis du skal bygge kropp. Det er for lett)

Skrevet

Jeg spiller fotball osv, men vil bare holde meg litt i form, kanskje få litt mer magemuskler.. Bare noen enkle som kan være bra å gi resultater.

Skrevet (endret)

Ja, veldig pirkete. Tar det som en selvfølge at Patbaiga vil vise resultatene av et hardt arbeid, og har du høy fettprosent er det meningsløst å ta x-antall mageøvelser dersom du ikke har lav nok fettprosent, noe du får av cardio-trening.

Endret av NoMoreMrniceguy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...