patonnnn Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Jeg sitter litt mye inne om dagene og tar litt småøvelser litt ofte.. Hjelper det om jeg tar sit-ups, crunshes, armhevinger o.l, og i hvilken grad ?
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Nei. Gi oss detaljer. Hva vil du? Hva vil du trene? Har du råd til å kjøpe apparat til å ha hjemme? Situps er ikke bra for ryggen btw... Kjør skikkelige øvelser som Knebøy, Markløft, chins, dips, benk, Militærpress, Calf Rises med vekter osv.. Men før vi gir deg skikkelige svar, fyll ut førstepost. Vi vet jo ingenting om deg! (armhevinger hjelper om du er svak, men ikke hvis du skal bygge kropp. Det er for lett)
patonnnn Skrevet 17. november 2010 Forfatter Skrevet 17. november 2010 Jeg spiller fotball osv, men vil bare holde meg litt i form, kanskje få litt mer magemuskler.. Bare noen enkle som kan være bra å gi resultater.
diskoduck Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 (endret) Klart det hjelper http://www.trivsel.net/dt_print.asp?tgid=1&gid=359&amid=3021&g1=x& Prøv noen av disse øvelsene Synlige magemuskler får du ikke før fettprosenten er lav nok. Endret 17. november 2010 av Cauldron2
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Det hjelper, men det er ikke nok. Din egen kroppsvekt er sannsynligvis ikke nok..
patonnnn Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 Alder og vekt? Spiser du nok? 16.. 65 kg.. Åjada, ganske mye
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Ok. Tren benkpress, militærpress, dips, chins, roing, knebøy, deadlift og cardio. Hva med StrongLifts 5x5?
Schwarzkopf Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Skal du få magemuskler burde du kombinere dette med cardio-trening i tillegg.
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Det er bullshit. Skal han få magemusklene til å vise skal han trene cardio i tilleg. Muskele er der, og de viser om du er tynn -ja. Pirkete nå, men likevel..
Schwarzkopf Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja, veldig pirkete. Tar det som en selvfølge at Patbaiga vil vise resultatene av et hardt arbeid, og har du høy fettprosent er det meningsløst å ta x-antall mageøvelser dersom du ikke har lav nok fettprosent, noe du får av cardio-trening. Endret 19. november 2010 av NoMoreMrniceguy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå