Gå til innhold

Tynt hår og liker det ikke, noe jeg kan gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så fryktelig mye det er mulig å gjøre, bortsett fra å skjule det (hvis du føler det er et problem at håret er tynt) med hatter o.l.

 

Det skal etter sigende være diverse hårprodukter som «gir fylde og volum» til håret, men jeg aner ikke om det er sant eller om det bare er reklame. Snakk med frisøren din, kanskje?

Lenke til kommentar

Dette er min oppskrift og det som funker på mitt hår:

Biosilk Thickening Shampoo

Wella SP Volumizing Leave-In Conditioner

(Ikke bruk vanlig balsam, da blir håret ditt altfor tungt.)

Wella SP Repair Mask (To-tre ganger i uken, ikke ha den i kun i fem minutter, men helst så lenge som mulig, men husk å skyld ut før du viser deg for offentligheten)

Biosilk Silk Therapy (brukes etter shampoo, før conditioner)

 

Og ja, jeg har naturlig tynt hår og er jente.

Endret av Pinup
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg hadde samme problem som deg for et år siden. Etter å ha gått 12 måneder laserbehandling hos et sted som heter International Hair studio ble håret mye tykkere. Spesielt ved vikene og bak ved "månen". Det koster litt, men er absolutt verdt pengene. Man drar dit et par ganger i uka, også trapper man ned behabdlingene etter hvert. De tar bilder før man begynner behabndlingen og underveis for å dokumentere og følge prosessen.

Så om du har litt cash og føler at problemet ditt er stort burde du kontakte de. Tror ikke det koster noe å dra dit for å gjøre en hårsjekk/konsultasjon heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...