Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken server er mest populær?

Nightmare lands er ganske populær, men jeg er usikker på om det er mange norsk her.

Takker :) Er skeptisk til europeiske servere, for de 2 mmorpg spille jeg har spillt(Perfect world, war of immortals) så er de europeiske serverne fulle av spansker som ikke kan en dritt engelsk, og det syens jeg er utrolig irriterende.

bloodworthy er uoffsielt en skandinavisk server. Den er stappfull, og er veldig populær, men noen ganger er det litt for mange "morro" folk der inne, men de blir borte om et par uker.

Takker ;)

 

Er kansje 2 dumme spørsmål men jeg spør likevel. Jeg har tenkt på å kjøpe swtor på elkjøp i morgen, men skal ikke game det før 4 januar. Den første måneden jeg får gratis, begynner den når jeg kjøper spillet eller når jeg lager accounten/aktiverer spillet online?

 

Når jeg skal begynne å betale, blir det sendt regning til adressen min? Har netopp fått kreditt kortet mitt så har ikke brukt det enda. Går det ikke ann å betale uten å få noe i posten?

 

Første gratis måneden starter når du aktiverer accounten med visakort. Det blir ikke trukket noe før den første måneden har gått.

 

Du får ikke regning, det blir automatisk trukket fra kortet du oppgir. Denne automatiske trekningen kan stoppes.

Trodde jeg kunne betale fra nett banken jeg, trekker de fra der? Hvis de trekker fra kreditt kortet må ikke jeg betale det inn?

Lenke til kommentar

Du registerer kortet du ønsker å bli trukket fra. Beløpene trekkes så fra konto knyttet til valgt kort, og disse trekkene skjer automatisk. Uten at jeg har hatt muligheten til å se dette selv, så regner jeg med at du kan velge mellom å betale for 1, 3 eller 6 mnd av gangen. Hvorav hver mnd blir billigere jo flere mnd du velger å betale i gangen - standard "salgs"modell. Eventuelt kan du kjøpe gamecards over disk hvor du kjøper 60 dagers spilletid.

Lenke til kommentar

Takker for alle svarene :) Burde kansje ha sett mere på kreditt korter før jeg fikk det. Men tror det skal gå fint :D

 

Edit: Har elkjøp eller expert swtor? Sjekket netopp sidene deres, og får ingen treff.. Vil helst ha raskt svar før jeg drar inn til byen :)

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Bør, men om det er utsolgt i din lokale butikk..hvem vet? hvis du ikke vil bomtur, så ville jeg ringt til den aktuelle butikken og spurt i så fall.

 

mer ontopic:

 

Booyah, fikk skipet på lvl 12 denne gang :p

 

Men det er jo "tapsprosjekt" da. Å sette alts i rest zones for å alltid levle dem med rested XP.. kommer aldri til å klare å holde meg til det :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Bør, men om det er utsolgt i din lokale butikk..hvem vet? hvis du ikke vil bomtur, så ville jeg ringt til den aktuelle butikken og spurt i så fall.

 

mer ontopic:

 

Booyah, fikk skipet på lvl 12 denne gang :p

 

Men det er jo "tapsprosjekt" da. Å sette alts i rest zones for å alltid levle dem med rested XP.. kommer aldri til å klare å holde meg til det :p

 

En fin taktik är att dra till "storstaden" så tidigt som möjligt och köra warzones tills feks lvl 15. DÅ borde du ha en level rested, minst. Warzones och spacemissions tar inte bort rested xp. Men det som är kul är ju att du kan flyga till andra planeter som har quest i din level, och på det viset se mer av spelet.

Lenke til kommentar

Men det er jo "tapsprosjekt" da. Å sette alts i rest zones for å alltid levle dem med rested XP.. kommer aldri til å klare å holde meg til det :p

Det er sant, lurer på hvor mange ganger jeg har begynt med den taktikken for så å ende opp med levle de langt over rested.

Har forøvrig ikke begynt med noen alt enda, spiller fortsatt på Jedi-en min. Begynner også å tjene credits på slicing også. Sopte vel inn nærmere 60-70k bare i går (6-7 timer gameplay). :)

 

Noen som har tips til hvilke classes som er spennende og har en god historie? Vurderer å lage meg en alt og spille litt på den for å få en pause fra den andre.

Lenke til kommentar

Det er WoW bare med bedre story/voiceacting og grafikk. Uten at jeg spillet SWG så mye så vil jeg ikke tro det er så veldig likt akkurat det på crafting fronten akkurat.

 

Ja alle kan være jedi/sith, men dette er The OLD Republic, ikke 30 år A/BBY. Det var mange Sith/jedi i den tida.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...