Gå til innhold

grov anti-mobbe film tidlig 90-tall. på Midt i smørøyet? Hva het den?


ACC65

Anbefalte innlegg

Fikk flashback fra en kortfilm jeg så da jeg var svært liten. Husker bare små fragmenter av hva som skjedde, men tror det gikk noe slik:

 

Mobbeoffer forsvarer en med elev på skolen. Spilte saksofon eller noe sånt..

Personen blir senere banket opp, lagt i bakken og pisset på. (tror det skjer i gymsalen?)

Personen blir veldig sur/lei seg, og henter en kjøkkenkniv som han bruker til å stikke ned den værste mobberen.

 

Tror den gikk på Midt i smørøyet.

Endret av ACC65
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hvilken du snakker om, selv om når den gikk var jeg nok "litt for gammel" til å se på det. Grunnen til at jeg kjenner til den er fordi den er basert på en mobbesak som endte i knivstikking på ungdomskolen jeg gikk på. Lite trivelig sak med en som ble grovt mobbet i mange år, og til tross for varsling til lærer, rektor osv over flere år så bare fortsatte det. Da han gikk i 9. klasse hadde han med seg en brødkniv i gymbagen og gikk etter han som var den verste mobberen og stakk han flere ganger. Mobberen var heldig som slapp med livet, og jeg skal love deg han blødde godt. Sto rett utenfor gymsalen da det skjedde.

 

Tilbake til det du snakket om så ble den sendt i 1996 hvis jeg ikke tar feil, stort mer informasjon om den har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...