Gå til innhold

ditt flaueste øyeblikk?


zeicko

Anbefalte innlegg

hei.. håper den den tråden blir en suksess.

 

så det denne tråden skal handle om er DIN største tabbe som gjorde deg skikkelig flau.

 

jeg begynner

 

jeg var vell 10-12 år og var en svak liten gutt

som var med sin mor med hunden til vetrinæren hunden var veldig redd og stressa og ville bare bort. så når vi var ferdig og jeg skulle leie hunden til bilden. jeg tok tak i bandet og åpnet døren ut till venterommet. åpnet døren og der satt deg en tispe og skulle inn, selfølgelig spurtet hunden rett til tispa med meg i bandet. jeg fløy ut og landet midt på mage på venterommet. og da så jeg det. hele venterommet var fullt av menesker og dyr. og dær lå jeg og så på alle som lo av meg.. først ble jeg forbannet. men så sprang jeg rett ut. hunden og min mor komm sakte etter.. aldri vært så flau.

 

 

så hva er ditt flaueste øyeblikk ?

 

(håper at denne tråden ikke blir slettet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får ta en liten her som skjedde for noen år siden. Er både pinlig og ekstremt flaut.

 

Jeg og det som nå er x-dama skulle i begravelse til svigerinne til søstera hennes. Vi var litt sent ute og måtte skynde oss. Vi fant så vidt kirka og skulle gå inn. Vi gikk inn det vi trodde var en inngang, men det viste seg å være der presten var og han var klar til å gå ut for å starte. Han kikka forbauset på oss i det vi passerte han og plutselig kom vi ut fremme foran hele forsamlingen i stedet for bak der inngangen lå. Hadde mest lyst å bare grave meg langt ned da.

Lenke til kommentar

Får ta en liten her som skjedde for noen år siden. Er både pinlig og ekstremt flaut.

 

Jeg og det som nå er x-dama skulle i begravelse til svigerinne til søstera hennes. Vi var litt sent ute og måtte skynde oss. Vi fant så vidt kirka og skulle gå inn. Vi gikk inn det vi trodde var en inngang, men det viste seg å være der presten var og han var klar til å gå ut for å starte. Han kikka forbauset på oss i det vi passerte han og plutselig kom vi ut fremme foran hele forsamlingen i stedet for bak der inngangen lå. Hadde mest lyst å bare grave meg langt ned da.

 

Phun intended? :tease:

 

Mitt flaueste øyeblikk som jeg kan huske var når jeg slapp en braker under en prøve. Eller så må det være den gangen jeg var liten og holdt i hånden til feil mor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ta feil mor har jeg også gjort. Jeg var vel 5-6 år gammel og hadde gått med bort på IKEA. Etter å ha blitt veldig frustrert og redd så jeg endelig mamma, trodde jeg. Jeg løp bort til henne og omfavnet henne, for deretter å oppdage at mora mi bare sto noen meter unna. Heldigvis var jeg så liten at det bare ble avfeid med et smil.

Lenke til kommentar

For noen år sia på en leirskole med ca 60 elever skulle vi ta, hmm husker ikke helt hva det heter. Du holder på et håndtak som er festet i en slags snor, også glir i høy hastiget, gjerne mellom to fjell eller at man ender opp i vannet. Uansett, dette vi skulle altså gjøre og jeg hadde uheldigvis glemt badeshortsen, så jeg måtte gjøre det i boksern. Dessverre var boksern litt slapp og jeg endte opp med å moone forran alle sammen. Haha, rimelig flaut. :!:

Lenke til kommentar

Morgenen etter en SVÆR fest på et padlestemne jeg var på:

på forholdsvis tom mage hadde jeg bøtta ned en litersflaske jäger på minimalt med tid, dratt til den store festen utkledd som viking (i england, kan det være mere passende?)

 

jeg husker ingenting, men jeg har tydelig vis smekka til en i klubben med pappkassehammeren min så han gikk ned i knestående, gjort en powerslide med den obligatoriske luftgitarsoloen ned et langt bord fult av øl og mat til soloen i dont stop believein. etter dette dro jeg vist tilbake til teltet 3 timer før resten. 3+ timer senere ble jeg funnet sovende i et piggtrågjerde. og før noen klarte å få meg inn i teltet mitt hadde jeg prestert å spy fult teltet til en tilfeldig fyr. jeg husker ingenting av dette men å få høre historier om alle påfunnene mine hele den dagen var ukult. var ikke spesielt bakrus men var sikkert for at jeg spøy fult et helt telt før jeg tok kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...