Gå til innhold

ditt flaueste øyeblikk?


zeicko

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Lite liv i tråden her! :( Flaueste var vel når jeg spilte fotball på leirskolen med 40-50 andre. Vi spilte enspretten ( triksing) så skulle jeg nå en litt lang ball så revna hele buksa...

 

Lite liv i tråden her! :( Flaueste var vel når jeg spilte fotball på leirskolen med 40-50 andre. Vi spilte enspretten ( triksing) så skulle jeg nå en litt lang ball så revna hele buksa...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bumper denne tråden jeg.

 

Har et par gysare.

 

Første er fra når jeg var liten. Jeg husker det slik: En kompis og jeg var obsessed med The Julekalender leeenge etter at julen var over. Vi lekte alltid Günther som tysk sporerhund. Ung og dum som jeg var, skrek jeg bare masse liksom-tysk, helt til kompisen min en gang sa til meg: "HEEEI, Ich Liebe Dich er jo tysk!!"

 

Vi hadde haien kommer eller noe slik i gymmen, hvorpå jeg selvfølgelig trer inn i karakter, løper bort til den ene gutten i klassen (som hadde bodd i tyskland halve sitt liv) og rope på liksom-Günther-tysk: "Ich Liebe Dich!!"

 

Jeg er ikke lenger kompis med han som sa dette til meg :p

 

 

Den andre er av nylig karakter.

Jeg hadde en periode ifjor der jeg så litt på House. Under et jobbmøte kommer vi inn på foreldrene til hver enkelt, hvor hun ene sier: Min far døde når jeg var liten.

En annen på møtet: Hva døde han av?

Hun: Lupus..

Jeg: ITS NEVER LUPUS!!!

 

Å herregud så dum jeg følte meg da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...