Gå til innhold

PL: Stoke-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Stoke vs Liverpool

stoke-city-vs-liverpool.jpg

YNWA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konge førstepost. Optimismen har falt ned på jorda. Tipper 2-2 etter at Stoke henter opp 2-0 ledelse de siste 10 min fordi Hodgson har gjort sine fantastiske bytter (les: Poulsen).

Skrevet

Torres scorer to tidlige mål, men blir tatt av etter 37 min. av Hodgson for å stoppe showet og spare han. Inn kommer herr CP og med det taper vi 3-2 på overtid.

Greit at trådene er enkle, men dato og norsk klokkeslett burde i det minste være med.

Skrevet

Jobber til kl. 18 så rekker akkurat hjem til avspark. Vi bør absolutt ha med oss 3 poeng her, men jeg har en dårlig følelse på Pennant v Konchesky med Jones i boksen.

YNWA

Skrevet

Rekker akkurat kampen, ferdig på jobb 1730!

Her regner jeg med et sterkt 1-0 tap. Stoke er jo tross alt et godt lag, så jeg regner med at Hodgson vil være fornøyd med bare et baklengs her. Er ikke så farlig med mål, sålenge Poulsen får spillt på seg selvtillit, da han skal dyrkes i den sentrale midtbanerollen.

• Liker 1
Skrevet

Lukter uavgjort eller tap lang vei spør du meg. Har null troa etter Hodgson sine geniale trekk i forrige kamp desverre.

Er nesten så jeg håper vi ryker på en 3-4 tap på rad, slik at vi tørr å sparke han.

Skrevet

blir deprimert om liverpool ikke klarer minst et poeng her!

Er du ikke deprimert enda? :p

Godt sagt! :p

Flink du Daniel som gidder å fikse tråder, skal se om jeg kan få fikset noen i nærmeste fremtid jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...