Gå til innhold

Får ikke lov å kjøpe meg black ops..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i disse stunder du tar penger ut av sparegrisen og stikker til butikken og kjøper det selv ;)

 

Foreldre pleier å overdrive når det kommer til voldelige skytespill fordi de har sett for mye skremselspropaganda (folk som skyter opp skoler osv, som noen tullinger tror har noe å gjøre med spill og ikke personer i seg selv).

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er en gutt på 14 år som ikke får kjøpe seg cod7. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan si til foreldrene mine slik at jeg får kjøpt det?

du kan be de kutte ut dagsrevyen for der kan man se at folk dør på ordentlig.

Men igjen, der kan man også se at en ungdom har tatt med seg fars børse og skyter halve klassen sin pga at han er påvirket av spill.

Lenke til kommentar

Har du penger da? Isåfall betal en venn og lån hans/hennes visa-kort og kjøp det på steam.

 

Det vil jo tro funker dårlig på xbox360 ;)

 

Hvis foreldrene dine mener du ikke er moden for slike spill, så skal du heller ikke ha slike spill, mor og far bestemmer nemlig til du er 18år...

Jeg har selv en sønn på 16år, og han fikk spillet av meg, men så mener også jeg at han er "voksen" nok til å kunne spille det, uten at det påvirker han.

Lenke til kommentar

Hvor langt bor du unna nærmeste butikk der du får kjøpt spille?

Må du kjøre for å få tak i det er problemet verre.

Jeg har selv kjøpt spill med høyere aldersgrense, er noen i kassa som bare bryr seg om å få solgt noe å ikke alderen ;)

Jeg og er forresten 14 og kjøpte noe med 18 års aldersgrense.. yeh.. im ba-ad ;)

Lenke til kommentar

Foreldrene dine vet hva de snakker om! Er bare waw med nye skins og maps, ræva...

 

Fin besvarelse for at spillet er dårlig(din mening).

 

Har du spilt spillet?

 

Okei, du hadde cod points på waw.

Du merker stor forskjel mellom waw og black ops.

Bot`ene har fått egne kjennetegn.

 

Da har du merket at alt går tillbake til cod 1.

 

Greit hvis alle klager på at det er bare mw2 med nye maps osv.

Da er jo hele møka bygd opp på cod 1.

 

Problemet er ikke at jeg ikke er moden nok. Men mine kjære foreldre er så fryktelig redde for at jeg skal klikke helt, og skyte folk irl osv -.- Når jeg var elleve år ville jeg kjøpe meg starwars "battlefront?" da måtte jeg vente til dagen jeg var fyllt elleve, og da kunne jeg få kjøpe det. Det er rett og slett LAME

Det som er "lame" er å sitte og spille med et helt lag fullt av fjortenåringer. Det er noe spesielt med "dere" som gjør at når dere spiller har dere absolutt ingen respekt for noen rundt dere. Personlig vil jeg derfor takke foreldrene dine.

 

 

Værre når du får noen britsike små unger som klarer å snakke med den lyseste tonen som finns.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hmm, slik ville jeg gjort det. 1: Finn en uteligger, 2: Gi uteliggeren 50 spenn for Øl, og be han kjøpe spillet for deg, 3. Uteligger kjøpet spillet, 4: jeg går glad og lykkelig hjem, og uteliggeren kjøper seg øl!

 

Men så har det seg sånn at jeg er gammel nok til å kjøpe det selv, å da trenger jeg ikke å ta omveien :)

 

Lennz

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at jeg ikke er moden nok. Men mine kjære foreldre er så fryktelig redde for at jeg skal klikke helt, og skyte folk irl osv -.- Når jeg var elleve år ville jeg kjøpe meg starwars "battlefront?" da måtte jeg vente til dagen jeg var fyllt elleve, og da kunne jeg få kjøpe det. Det er rett og slett LAME

Det som er "lame" er å sitte og spille med et helt lag fullt av fjortenåringer. Det er noe spesielt med "dere" som gjør at når dere spiller har dere absolutt ingen respekt for noen rundt dere. Personlig vil jeg derfor takke foreldrene dine.

Takk, hadde tenkt til å skrive noe i samme baner.

 

Det er ikke bare pga volden spill har aldersgrense...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...